וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורד ליגה: שון וייסמן הושאל מריאל ויאדוליד לגרנאדה

החלוץ הישראלי יחזק את הקבוצה מליגת המשנה, שתרכוש אותו בקיץ הקרוב תמורת כ-3 מיליון יורו אם תצליח להעפיל לליגה הבכירה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

שון וייסמן חוזר לליגת המשנה בספרד: שעות לפני סגירת חלון ההעברות, החלוץ הישראלי של ויאדוליד הושאל היום לגרנאדה, הקבוצה שמדורגת במקום השישי בליגה השנייה. על פי הסיכום בין המועדונים, אם גרנאדה תצליח לעלות לליגה הבכירה היא תהיה מחוייבת לרכוש את וייסמן תמורת כ-3 מיליון יורו.

וייסמן היה בסגל ויאדוליד במשחק האחרון כאשר הקבוצה הפתיעה את ולנסיה 0:1, אבל ישב על הספסל ולא שותף כלל. בסך הכל במדי ויאדוליד רשם 92 הופעות, הבקיע 30 שערים ובישל עוד שישה. המשימה של וייסמן ושל חבריו החדשים תהיה למחוק פער של שש נקודות מאייבר שבמקום השני כדי לתפוס את אחד משני הכרטיסים שמעניקים העפלה אוטומטית. במקום הראשון נמצאת לאס פלמאס שביתרון שבע נקודות על גרנאדה. בכל מקרה, מקומות 3-6 יתחרו דרך הפלייאוף על הכרטיס השלישי, כך שגרנאדה בתמונת ההעפלה לאחר 25 מחזורים.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Angel Martinez, GettyImages
חוזר לליגת המשנה. שון וייסמן/GettyImages, Angel Martinez

וייסמן בן ה-26 גדל במכבי חיפה וזכה בדאבל עם קבוצת הנוער של המועדון, אך לא קיבל הרבה הזדמנויות בבוגרים והושאל להפועל עכו ב-2015. ביולי 2016 הוא הושאל למכבי נתניה וסייע לה לעלות לליגת העל עם 12 שערים בלאומית. וייסמן חזר למכבי חיפה ואז הושאל שוב לקרית שמונה עד שבקיץ 2019 הוא חתם לשנתיים בוולפסברג האוסטרית, בשורותיה הוא עשה את הפריצה הגדולה שלו וכבש 30 שערים ב-21 הופעות.

היכולת שלו באוסטריה הרשימה את ויאדוליד, שרכשה אותו תמורת 4 מיליון יורו. הוא שיחק בקבוצה של רונאלדו הברזילאי בליגת המשנה ועלה איתה לליגה הבכירה בעונת 2021/22, עונה שבה הוא התבלט עם 20 שערים כשהוא מסיים במקום הרביעי בטבלת הכובשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully