וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגר מעגל: חואן פאבלו חזר למכבי תל אביב בתור מאמן השוערים

30.1.2023 / 20:57

שוער הקבוצה בין 2013 ל-2015, שזכה איתה בשתי אליפויות, שב לישראל והצטרף לצוות של אייטור קראנקה. אובארוב ישוב לקבוצת הנוער

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

סגירת מעגל במכבי תל אביב. שוער הקבוצה לשעבר, חואן פאבלו קולינאס, חתם במועדון בתור מאמן השוערים ויצטרף לצוות של בן ארצו אייטור קראנקה. עבור הספרדי בן ה-44 מדובר בחזרה לקבוצה בה שיחק בין 2013 ל-2015 ושאיתה זכה בשתי אליפויות.

שוער העבר טרם הגיע לישראל ולא נכח באימון הערב (שני). הוא אמור להגיע עד למשחק הגביע מול מכבי פתח תקוה ברביעי, ואולי יהיה נוכח אף באימון בשלישי. בעקבות הגעתו של הספרדי, אלכסנדר אובארוב שב לתפקידו במחלקת הנוער אחרי שמילא את התפקיד בקבוצה הבוגרת מאז עזיבת ולאדן איביץ' וצוותו.

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חזר למכבי תל אביב. חואן פאבלו/ברני ארדוב

חואן פאבלו כאמור הגיע לישראל ב-2013 וערך 100 הופעות במכבי תל אביב. פרט לשתי האליפויות, השוער היה גם שותף לטרבל ב-2015 ולהעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות באותו הקיץ. לאחר ההעפלה לבתים החליטו הצהובים להחתים את פרדראג ראיקוביץ', והספרדי שוחרר.

אחרי שעזב את מכבי תל אביב, חואן פאבלו שיחק במדי א.א.ק לרנקה הקפריסאית וכעבור שנה הודיע על פרישה ממשחק פעיל. לאחר מכן החל בקריירת אימון השוערים בספורטינג חיחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully