וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות נגד יו"ר לשכת עורכי הדין: חשף את עצמו בפני עורכת דין שהייתה תלויה בו לקידום

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 22:20

אילה חסון פרסמה הערב בערוץ 13 טענה כי אבי חימי ביצע מעשה מגונה בשיחת וידאו עם עו"ד צעירה שביקשה ממנו להמליץ עליה לתפקיד שופטת. חימי, שיצא לאחרונה נגד התכנית של הממשלה להחלשת מערכת המשפט, לא הכחיש את הפרסום והאשים: "חלק ממכונת הרעל של מקדמי ההפיכה המשטרית"

בווידאו: טענות נגד יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי/צילום: חדשות 13

יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי ביצע מעשה מגונה כלפי עורכת דין צעירה - כך נטען הערב (שני) בתכניתה של אילה חסון "אזור בחירה" בערוץ 13. חסון אמרה כי הגיעה לידיה תיעוד המראה את חימי חושף את עצמו בפני עורכת הדין, איתה היה מצוי בקשרים מקצועיים. על פי הפרסום, עורכת הדין ביקשה מחימי שימליץ לקדם אותה לשופטת. על פי הכתבה, לאחר שעדכן אותה כי שלח מכתב המלצה, שוחח עימה בשיחת וידאו בה הפשיל את מכנסיו והחל לענג את עצמו.

חימי, שהודיע בחודש שעבר כי לא יתמודד שוב על ראשות הלשכה, יצא לאחרונה נגד התכנית של הממשלה להחלשת מערכת המשפט, ואף השתתף בהפגנות הענק נגדה. בכתבה הערב הביאה חסון טענות בעילום שם, לפיהן חימי מודע לכך שמעשיו כלפי הצעירה ידועים ועלולים להתפרסם, וכי הוא פועל נגד תכניתה של הממשלה, כדי "שבשמאל יאתרגו אותו".

אבי חימי  בהפגנת ההמונים ברחבת הבימה, 14 בינואר 2023. ראובן קסטרו
חימי בהפגנה נגד המהפכה המשפטית/ראובן קסטרו

חימי עצמו לא הכחיש את הפרסום, טען שהמעשה היה בהסכמה, והגיב: "פרסום זה אינו אלא חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית. פעם נוספת אנחנו עדים לדרך המסוכנת שבה פוליטקאים נואשים פועלים ללא גבולות על מנת לרמוס את כל מי שדעתו שונה מדעתם. לקחתי ואני לוקח בחשבון שבמקום להתמודד עם העמדות שלי, ינסו לפגוע בי ברמה האישית וזהו מחיר שאני אשלם באהבה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully