וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת זייש נפלה. זאביצר ביונייטד, קאנסלו בבאיירן, ז'ורז'יניו בארסנל

דרמות ביום האחרון לחלון ההעברות: השחרור מצ'לסי לא הגיע בזמן, כרגע זייש לא עובר לפ.ס.ז'. המגן הפורטוגלי הושאל מסיטי, ז'ורז'יניו חתם בארסנל, השדים האדומים מצאו מחליף לאריקסן הפצוע, טוטנהאם החתימה את כוכב ספורטינג, קיילור נבאס עובר לפרמיירליג. כל ההעברות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

אנגליה

* עסקת הענק נסגרה: צ'לסי השלימה את רכישת אנסו פרננדס, שיעבור לבלוז תמורת כ-121 מיליון יורו. כל הפרטים - לידיעה המלאה!

* * עוד רכש גדול למנצ'סטר יונייטד: על רקע פציעתו של כריסטיאן אריקסן, יונייטד השאילה מבאיירן מינכן את מרסל זאביצר. הקשר האוסטרי בן ה-28 ינסה להותיר חותם באנגליה.

* חוצה את הכביש: ארסנל החתימה את ז'ורז'יניו, 31, קשרה האיטלקי של צ'לסי, אחרי שהתותחנים שילמו עליו 10 מיליון ליש"ט ועוד 2 בבונוסים. הוא חתם לעונה וחצי, עם אופציה לעונה נוספת.

* טוטנהאם הודיעה על החתמתו של פדרו פורו: התרנגולים שילמו 42 מיליון ליש"ט על המגן הימני של ספורטינג ליסבון.

* קיילור נבאס הוותיק עבר בהשאלה מפריז סן ז'רמן לנוטינגהאם פורסט עד תום העונה. השוער הקוסטה-ריקני כבר בן 36. נוטינגהאם גם החתימה את ג'ונג'ו שלבי, שבגיל 35 עבר מניוקאסל וחתם לעונה וחצי.

* ניוקאסל רכשה מווסטהאם את המגן הימני האריסון אשבי תמורת סכום מוערך של 3 מיליון ליש"ט.

* טוטנהאם צירפה מצ'לסי את החלוץ האנגלי בן ה-19 ג'וד בל, ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של אנגליה.

* יםו עמוס בבורנמות'. בצהריים היא צירפה את המגן השמאלי האורוגוואי מתיאס וינייה, שהגיע אליה בהשאלה מרומא (עם אופציית רכישה בגובה 15 מיליון יורו) ובהמשך רכשה מדינמו קייב את הבלם בן ה-20 איליה זבארני, עליו שילמה 22.7 מיליון יורו.

* סשה לוקיץ' השלים את מעברו לפולהאם. הסרבי בן ה-26, שיכול לשחק בכל התפקידים במרכז השדה, עבר מטורינו ללונדון תמורת כ-10 מיליון יורו.

* פולהאם לא הסתפקה בלוקיץ' ולסגל של מרקו סילבה הצטרף גם סדריק סוארס, המגן הימני שהושאל מארסנל.

* נת'ניאל צ'אלובה עזב את פולהאם אחרי שנה וחצי ועבר לווסט ברומיץ'. הוא חתם במדי הבאגיז לשנה וחצי.

* ארסנל השאילה לנוריץ' את שחקן ההתקפה הברזילאי בן ה-19, מרקיניוס.

* קריסטל פאלאס קנתה משטוטגרט את הקשר בן ה-20 נאוירו אחמדה. המחיר: 12 מיליון יורו.

איטליה

* הבלם דייגו יורנטה הושאל מלידס לרומא תמורת 500 אלף יורו, כשלג'אלורוסי אופציה לרכוש אותו בסוף העונה. הוא חוזר לשתף פעולה עם ז'וזה מוריניו, פחות או יותר. הפורטוגלי היה זה שהעלה את יורנטה להופעת בכורה במדי הקבוצה הראשונה של ריאל מדריד במחזור האחרון של עונת 2012/13, כשהיה בן 19.

* פיורנטינה רכשה את אנטונין בראק, ששיחק אצל כמושאל מוורונה מאז פתיחת העונה. הוויולה שילמו על הצ'כי 8.5 מיליון יורו.

* לוקה פלגריני שחזר ליובנטוס מחצי שנת השאלה בפרנקפורט, הושאל מיידית ללאציו שגם מחזיקה באופציית רכישה.

* החלוץ רוברטו פיקולי עבר מאטאלנטה לאמפולי בהשאלה, כשלקבוצה מטוסקנה אופציית רכישה.

* שחקן הכנף הצרפתי בן ה-30 פלוריאן תובאן חתם באודינזה בהעברה חופשית. תובאן שיחק מאז 2021 בטיגרס המקסיקנית.

* טורינו וסמפדוריה עשו טרייד שאלות. הקשר האנגלי רונאלדו ויירה עבר מסמפדוריה לטורינו והקשר הטורקי אמירהאן אילקאן עשה את הדרך ההפוכה.

ספרד

* מאט דוהרטי עבר מטוטנהאם לאתלטיקו מדריד בהשאלה. לפי הדיווחים, לקולצ'ונרוס אין אופציה לרכוש את המגן הימני.

* שון וייסמן עבר בהשאלה מריאל ויאדוליד לגרנאדה מליגת המשנה. החלוץ הישראלי ינסה להחזיר את גרנאדה לליגה הבכירה ואם יעשה זאת, היא תרכוש אותו תמורת 3 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* ריאל ויאדוליד רכשה מסטנדרד ליאז' את אחד מכוכבי נבחרת מרוקו במונדיאל, הקשר סלים עמאללה. המחיר: מיליון יורו. קצת לאחר מכן הסגולים-לבנים גם השלימו את שאילתו של הקשר הקמרוני מרטן הונגלה מוורונה.

* מאנו מורלאנס הושאל מוויאריאל למאיורקה עד סוף העונה.

* פאפ גיי, קשרה האחורי של מארסיי, עבר בהשאלה עד תום העונה לסביליה.

* דניס סוארס הושאל מסלטה ויגו לאספניול עד תום העונה. בהמשך אספניול גם רכשה מספורטינג חיחון את הקשר חוסה גראגרה, עליו שילמה 2.8 מיליון יורו.

* איוסה פרס הושאל מלסטר סיטי האנגלית לריאל בטיס עד תום העונה ללא אופציית רכישה.

צרפת

* העסקה הגדולה של החלון בצרפת ככל הנראה נפלה: חאכים זייש כבר הגיע לפריז ועבר בדיקות רפואוית במטרה לחתום בפריז סן ז'רמן, אולם מסמכי השחרור מצ'לסי הגיעו באיחור. לפי שעה העסקה לא תצא לפועל, אבל פ.ס.ז' מתכננת לערער על ההחלטה.

* מארסיי שברה את שיא הההעברות של המועדון כשרכשה מבראגה את החלוץ ויטיניה תמורת 32 מיליון יורו. הפורטוגלי בן ה-22 כבש העונה 13 שערים ב-27 משחקים בכל המסגרות במדי בראגה.

* העברה מאסיבית נוספת: ניס שאלה מלוריין את החלוץ טרם מופי תמורת 2.5 מיליון יורו, עם התחייבות לרכישה בקיץ תמורת 22.5 מיליון יורו. הניגרי בן ה-23 כבש העונה 12 שערי ליגה ב-18 משחקים.

* מנגד, לוריין צירפה שני שחקנים בהשאלה: השוער הגרמני יוליאן פולרזבק (ליון) והקשר בן ה-18 איימן קארי (פריז סן ז'רמן).

* ראן צירפה בהשאלה את המגן הימני ג'ד ספנס עד סיום העונה. האנגלי הגיע מטוטנהאם (שרכשה אותו תמורת כ-15 מיליון ליש"ט בקיץ) וישוב אליה בקיץ.

* אמין סאר השלים את המעבר לליון תמורת 11 מיליון יורו. חלוצה השבדי של הירנביין חתם במועדון הצרפתי עד 2027. לאחר מכן ליון גם רכשה מפלמנגו את שחקן הכנף הברזילאי ז'פיניו תמורת 10 מיליון יורו. גם הוא חתם עד 2027.

גרמניה

* ז'ואאו קאנסלו חתם על חוזהו בבאיירן מינכן, לאחר שכבר השלים בדיקות רפואיות. הוא עבר בהשאלה ממנצ'סטר סיטי, כולל אופציית רכישה של 70 מיליון יורו.

* שאלקה שנאבקת על חייה בבונדסליגה, שאלה מקלאב ברוז' את הקשר האחורי אדר בלאנטה. הקולומביאני בן ה-29 צפוי לשוב לבלגיה בסוף העונה.

* פיליפ מקס חזר לגרמניה אחרי שנתיים וחצי כשעבר מפ.ס.וו איינדהובן לאיינטרכט פרנקפורט. מחזיקת הליגה האירופית שאלה את המגן השמאלי עם התחייבות לרכישה.

* הרטה ברלין החזירה לשורותיה את הקשר האחורי טולגה ג'יארג'י. הגרמני-טיורקי ששיחק בהרטה בשנים 2014-2016, נרכש מאנקרגוצ'ו תמורת 350 אלף יורו.

* איסקו לא חתם בסופו של דבר באוניון ברלין. המועדון הגרמני פירסם הודעה כעוסה ובה נרמז על התנהלות הספרדי ונציגיו: "רצינו אותו בברלין, אבל יש לנו גבולות. היום עם נחצו - בניגוד לסיכום הראשוני".

ליגות נוספות

* אחרי חודשים של השעיה, ניקולא ראסקן הכישרוני והפרובלמטי, נמכר מסטנדרד ליאז' לריינג'רס תמורת 1.5 מיליון יורו.

* שחקן הכנף הספרדי סרג'י קאנוס הושאל מברנטפורד לאולימפיאקוס עד סיום העונה.

* תורגן הזאר, אחיו של אדן כידוע, עבר בהשאלה עד תום העונה מבורוסיה דורטמונד לפ.ס.וו איינדהובן. ההולנדים גם החזירו את המגן השמאלי פטריק ואן אנהולט, ששיחק במחלקת הנוער של המועדון בשנים 2005-2007 והתחיל את העונה בגלאטסראיי.

* הקטור ביירין, 27, המגן הימני הספרדי, עבר מברצלונה לספורטינג ליסבון וחתם עד תום העונה. העונה הוא שיחק ב-7 משחקים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully