וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך נמכר לרד בול זלצבורג תמורת 7 מיליון יורו

27.1.2023 / 15:32

קבוצת הפאר האוסטרית הפעילה את סעיף השחרור והקדימה שלל קבוצות פאר שרדפו אחר כוכב מכבי תל אביב. גלוך חתם לארבע שנים, ירוויח כ-550 אלף יורו לעונה (לפני בונוסים) וילבש את החולצה מספר 37. ברק יצחקי: "הוא קיבל את כל הכלים להצליח"

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

זה היה באוויר בימים האחרונים, וכעת זה גם רשמי: אוסקר גלוך נמכר לרד בול זלצבורג. קבוצת הפאר האוסטרית הפעילה את סעיף השחרור של כוכבה הצעיר של מכבי תל אביב - 7 מיליון יורו - ובכך הקדימה לא מעט קבוצות פאר, שקיוו לצרף את ילד הפלא בקיץ.

בשבועות האחרונים, כאמור, קיבל גלוך לא מעט הצעות, אך דחה את כולן. בין היתר הוזכר כמועמד לברצלונה, בנפיקה, בשיקטאש ושלל קבוצות בכירות אחרות. בשורות רד בול זלצבורג הוא אמור להרוויח כ-550 אלף יורו לעונה, לא כולל בונוסים, בחוזה לארבע שנים.

מנהל מחלקת הכדורגל במכבי תל אביב, ברק יצחקי, אמר לאתר הרשמי לאחר ההכרזה על המעבר: "אוסקר גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב מגיל צעיר וקיבל במועדון את כל הכלים על מנת להצליח ולהתקדם. גלוך הראה את המחויבות שלו למכבי על המגרש ומחוצה לו והוא הפגין לאורך הדרך בנוסף לאיכויות שלו, מוסר עבודה ובגרות לא אופיינית לשחקן כה צעיר. כולם במכבי תל אביב בטוחים כי אוסקר ימשיך בהתקדמות שלו ומאחלים לו בהצלחה".

זלצבורג נותנת לך כנפיים: אוסקר גלוך יילך בדרכם של הולאנד ומאנה?
גלוך רוצה מועדון שמשחק במפעל אירופי. הצעת אודינזה פחות מפתה
אפילו ברצלונה בתמונה: ההתעניינות בגלוך הגיעה לשיאה

צפו בסרטון להצגתו של אוסקר

אוסקר גלוך רד בול זלצבורג עם שחר גרינברג. האתר הרשמי של זלצבורג, אתר רשמי
הצעד הבא. גלוך עם אנשי זלצבורג וסוכנו שחר גרינברג/אתר רשמי, האתר הרשמי של זלצבורג

אגב, גלוך ישחק העונה עם המספר 37 ורק בעונה הבאה ישחק עם המספר 10. הסיבה היא שהעונה כבר נרשם שחקן של רד בול עם המספר 10 וכדי לשתף את גלוך בליגה האירופית, הוא לא יוכל לשחק עם מספר איתו כבר שיחקו העונה במסגרת אירופית. לכן העונה הוא ילבש 37 אבל רד בול הבטיחה לו שבקיץ לקראת העונה הבאה הוא יעבור לחולצה מספר 10 כפי שהוא ביקש.

כידוע, רד בול זלצבורג מכרה שחקנים רבים וביניהם ארלינג הלאנד שעבר לדורטמונד. אשתקד היא מכרה את קארים אדיימי לאותה דורטמונד תמורת 30 מיליון יורו ואת ברנדון ארנסון ללידס תמורת 32 מיליון יורו. עוד קודם לכן עברו בשורותיה סאדיו מאנה (שנמכר תמורת 23 מיליון יורו לסאות'המפטון), נאבי קייטה (שנמכר תמורת 29 מיליון יורו לר.ב. לייפציג), דאיו אופאמקאנו (שנמכר תמורת 18 מיליון יורו לר.ב. לייפציג) ושלל ילדי פלא אחרים שהפכו לכוכבים של ממש. גם מונס דאבור השתדרג מהקבוצה האוסטרית, ממנה נמכר לסביליה תמורת 17 מיליון יורו.

אוסקר גלוך, שחקן רד בול זלצבורג. רד בול זלצבורג, אתר רשמי
בעונה הבאה ישתדרג למספר 10. גלוך/אתר רשמי, רד בול זלצבורג

גלוך (18), אחד הכשרונות הגדולים שצמחו בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, פרץ אשתקד תחת מלאדן קרסטאיץ'. לאחר שהוליך את נבחרת הנוער עד גמר היורו הפך לשחקן הרכב בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, והעונה רשם ארבעה שערי ליגה ושבעה בישולים ב-16 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully