וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביאל זרגרי חתם לשנתיים וחצי במכבי חיפה: "מוכן לאתגר מרגש"

12.1.2023 / 15:22

הקשר בן ה-20 השלים את מעברו לאלופה, החלטה אם לא ייצא להשאלה עוד העונה תתקבל לאחר שיחל להתאמן עם חבריו החדשים. בחוזהו אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת. המנהל המקצועי גל אלברמן: "נעניק לו את כל הכלים על מנת לממש את כישרונו"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

מעברו של אביאל זרגרי מבית"ר ירושלים למכבי חיפה הושלם. חודשים ארוכים אחרי שראשי המועדונים סיכמו ביניהם על מעבר אפשרי של הקשר בן ה-20 בחלון ינואר, היום (חמישי) הכריזו הקבוצות על מעברו של זרגרי שחתם במכבי חיפה לשנתיים וחצי עם לשנה נוספת באמצעות סוכנו, אבי נמני.

זרגרי אמנם השלים את המעבר, יצטרף מיידית לאימוני מכבי חיפה ויירשם בסגל שלה, אך החלטה אם לא ייצא להשאלה עד תום העונה תתקבל רק לאחר שברק בכר והצוות המקצועי יצפו בו מקרוב בתקופה הקרובה. במכבי חיפה בונים על זרגרי כהשקעה לטווח ארוך ועל כן טרם התקבלה ההחלטה אם להשאירו בסגל או להשאילו - בכל אופן הוא לא צפוי לרשום הופעת בכורה עד שתתקבל החלטה בעניינו, כי אם ישותף אפילו לדקה במשחק רשמי הוא לא יוכל לעזוב בהשאלה בעונה הנוכחית.

אביאל זרגרי עם גל אלברמן, יעקב שחר, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
אתגר חדש לפניו. זרגרי עם אלברמן ושחר/אתר רשמי, מכבי חיפה

זרגרי אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "שמח ומאושר להצטרף למועדון מוביל. מודה על האמון בי מצד ההנהלה והצוות המקצועי. אני נפרד היום מבית"ר ירושלים וזה המקום להודות למועדון ולאוהדים על כל מה שקיבלתי וזה לא מעט. מודה על הכל ומוכן לאתגר המרגש הבא במכבי חיפה".

גל אלברמן, המנהל המקצועי של מכבי חיפה הוסיף: "שמחים להודיע על הצטרפותו הרשמית של אביאל זרגרי למשפחת מכבי חיפה. אביאל שחקן צעיר בעל אישיות וכישרון רב ואנו רואים בו דמות אשר יכולה להתפתח ולהפוך לשחקן מוביל בכדורגל הישראלי בשנים הבאות. למרות גילו הצעיר אביאל עבר כברת דרך רצופה בעליות ומורדות בקריירה הקצרה. אנו נעניק לו את כל הכלים, על מנת לממש את כישרונו ואת מלוא הפוטנציאל הטמון בו. בהצלחה מכל הלב אביאל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully