וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה השאילה את נהוראי יפרח לטבריה: "יחזור טוב יותר"

11.1.2023 / 10:17

שחקן הכנף הצטרף למוליכת הליגה הלאומית. עופרי ארד מאוד מבוקש בקרית שמונה ונס ציונה, אבל עדיין מנסה לצאת לאירופה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

קשרה הצעיר של מכבי חיפה, נהוראי יפרח, הושאל לעירוני טבריה מהליגה הלאומית באמצעות סוכניו אבי נמני ורועי סימוני. כזכור, יפרח עזב את הפועל חדרה לאחר שלא קיבל מספיק קרדיט והחל כבר להתאמן בטבריה אחרי שסגר את תנאיו לפני כשבועיים. בחיפה ביקשו להשהות את המהלך כדי לראות האם ניתן לשלב את יפרח בעסקת טרייד על אחד השחקנים שנמצאים על הכוונת, אך לבסוף נתנו לשחקן אור ירוק להצטרף למוליכת הליגה הלאומית.

בחיפה הודיעו על המהלך באופן רשמי ואיחלו הצלחה ליפרח וגם למאור לוי שהושאל אתמול למכבי פתח תקוה מהליגה הלאומית וינסה לסייע לה לשוב לליגת העל. המנהל המקצועי גל אלברמן אמר: "מאחלים למאור ונהוראי הצלחה בדרכם החדשה. שני השחקנים הושאלו לקבוצות הקולטות על מנת לצבור דקות משחק משמעותיות ולחזור למכבי חיפה שחקנים טובים יותר".

יפרח אמר לאחר מעברו: "שמח להצטרף למועדון עירוני טבריה. אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה, זאת העיר שלי ואני נרגש לסגור מעגל בקבוצה בה התחלתי את דרכי מגיל צעיר".

שחקן עירוני טבריה נהוראי יפרח עם סוכניו: אבי נמני, רועי סימוני. באדיבות המצולמים
יסייע לטבריה במאבק העלייה. יפרח וסוכניו אחרי החתימה/באדיבות המצולמים

שחקן נוסף שצפוי לעזוב הוא עופרי ארד, שמבוקש בקבוצות רבות בליגת העל ביניהן עירוני קרית שמונה וסקציה נס ציונה. יחד עם זאת, ארד מעדיף לצאת לחו"ל ומתמקד בחיפוש אחר קבוצה בליגה האוסטרית. כמו כן נבדקות אופציות בליגות נוספות ביניהן יוון וקפריסין.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully