וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס מונה למאמן הפועל תל אביב והעביר אימון על רקע קללות

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 8:20

מאמן שלישי העונה במתחם חודורוב. אחרי ההתפטרות של סלובודן דראפיץ', האדומים מיהרו לסגור עם סילבס, שהחל את העונה בבני סכנין. המשימות העיקריות: לייצב את משחק ההגנה ולהציל את הקבוצה מירידה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

חיים סילבס מונה היום (רביעי) למאמנה של הפועל תל אביב והוא מחליף בתפקיד את סלובודן דראפיץ', שהתפטר אתמול בצוותא עם המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים. למרות הציפיות בתחילת העונה להעפיל לפלייאוף העליון, המשימה של סילבס בן ה-47 תהיה קודם כל להרחיק את הפועל תל אביב מהקו האדום ולהציל אותה מירידה. הוא המאמן השלישי של הפועל תל אביב העונה אחרי קובי רפואה וכמובן דראפיץ'.

סילבס נחת במתחם חודורוב כשלהפועל תל אביב 4 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-9 הפסדים, ביניהם תבוסות נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה וכמובן ה-6:0 מול הפועל באר שבע - תוצאה שטילטלה את מועדון הפאר. לפני הכול יהיה עליו לייצב את משחק ההגנה של הקבוצה, אחרי ספיגת 36 שערים ב-17 משחקים, יותר מכל קבוצה אחרת בליגת העל.

שעות לאחר ההכרזה על מינויו, כבר העביר אימון בכורה. כ-20 אוהדים הגיעו לאימון וקיללו את השחקנים, ושוטרים הגיעו למקום לשמור על הסדר. בין אלה שספגו את הקללות היה דוד קלטינס, שעורר זעם על כך שהצטלם עם שחקני באר שבע, אבל הקללות היו מופנות לעבר כל השחקנים, כולל הזרים שספגו קללות באנגלית.

חיים סילבס, מאמן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
קבוצה שישית בקריירת האימון. סילבס/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עבור סילבס מדובר בתחנה השישית בקריירה. הוא אימן תקופה קצרה בהפועל עפולה אחרי שפרש ובהמשך שימש כעוזר מאמן בהפועל רעננה. כשמנחם קורצקי עזב את הקבוצה מהשרון ב-2014, סילבס מונה למאמן ראשי ועמד על הקווים שלוש שנים.

אחרי רעננה, סילבס אימן את עירוני קרית שמונה והפועל חיפה. בינואר 2022 מונה למאמן בני סכנין שהייתה בתקופה לא טובה והצליח לייצב את הקבוצה. את העונה הנוכחית הוא פתח באותה סכנין, אבל שורה של תוצאות לא טובות, פוטר במהלך פגרת המונדיאל.

קריירת המשחק של סילבס כללה מעברים בין קבוצות רבות בישראל. הוא החל את הקריירה במכבי חיפה, רשם שלוש הופעות בנבחרת ישראל ב-1998, ובהמשך בילה שנים ארוכות בליגה הלאומית ונחשב ל"קבלן עליות". הוא תלה את הנעליים ב-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully