וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.12: בלינגהאם מתקרב לריאל, אנסו פרננדס יימכר?

הבלאנקוס הפכו לפייבוריטים, וגם הקשר עצמו כבר מעדיף אותם על פני ליברפול. בנפיקה קיבלה שתי הצעות בגובה 127 מיליון יורו על כוכבה

תקציר: ארסנל - ווסטהאם 1:3/ספורט1

העברות

* בצל הדיווחים על התעניינות של ריאל מדריד, סטניסלב לובוטקה האריך את חוזהו בנאפולי עד 2027. הסלובקי קיבל שדרוג משמעותי בשכרו.

* חוזהו של דיילי בלינד באייאקס הותר, וההולנדי הוותיק הפך שחקן חופשי. אנטוורפן בעקבותיו.

* ילד הפלא של ברצלונה לשעבר בויאן קרקיץ' עזב את ויסל קובה היפנית והפך שחקן חופשי.

* טולוז החתימה את המגן הימני ווארן קמאנזי בן ה-22, שחקן הנבחרת הצעירה של נורבגיה שנרכש מטרומסו. סכום ההעברה מוערך בכ-600 אלף יורו.

קאלידו קוליבאלי, בלם צ'לסי. Michael Regan, GettyImages
יחזור לאיטליה אחרי חצי עונה בלבד? קוליבאלי/GettyImages, Michael Regan

שמועות

* לפי "מארקה", ג'וד בלינגהאם מתקרב לריאל מדריד. קשר נבחרת אנגליה יעזוב את בורוסיה דורטמונד בקיץ, ובעוד ליברפול הוזכרה כמועמדת המובילה לצרפו, הרי שהחתמתו של קודי גאפקו והמרדף אחר אנסו פרננדס גרמו הביאו לשינוי במצב. לפי דיווחים בספרד, גם בלינגהאם עצמו כבר מעדיף את ריאל על פני המרסיסיידרס.

* לפי התקשורת הפורטוגלית, בנפיקה קיבלה שתי הצעות בגובה 127 מיליון יורו על כוכבה אנסו פרננדס. זהות הקבוצות לא פורסמה. לפי דיווחים, שלוש המועמדות המובילות, לפי הסדר, הן מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וריאל מדריד.

* לפי פבריציו רומאנו, צ'לסי קרובה לצרף את בלם מונאקו בנואה בדיאשיל, תמורת 35 מיליון ליש"ט. תנאיו של הצרפתי בן ה-21 כבר סוכמו.

* ארסנל ושחטאר דונייצק מתקרבות לסיכום על העברתו של מיכאילו מודריק מהקבוצה האוקראינית למוליכת הפרמיירליג. מודריק פרסם אתמול בסטורי באינסטגרם סרטון של עצמו צופה במשחק של ארסנל נגד ווסטהאם. הוא אמור לעלות לתותחנים כ-40 מיליון יורו.

* באנגליה מספרים שמנצ'סטר יונייטד מכינה הצעה של 30 מיליון יורו על מגן ליון, מאלו גוסטו. הצרפתי בן ה-19 כבר היה מועמד לשדים האדומים בקיץ ולאחרונה הוזכר כמי שמעורר עניין רב בבאיירן מינכן.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני טוענים שסרג'יו בוסקטס החליט באופן סופי לסיים את דרכו בברצלונה אחרי שחוזהו יגיע לסופו בקיץ. הקשר הוותיק צפוי לעזוב את אירופה ולחתום באינטר מיאמי מה-MLS.

* לפי ה'דיילי מייל' ג'ורדן פיקפורד עלול לעזוב את אברטון, זאת לאחר שכבר סיכם על הארכת חוזהו במועדון לחמש שנים נוספות. הנהלת הטופיז טרם החליטה אם להחתים את השוער על החוזה היקר, וכבר שלושה מועדונים עוקבים מקרוב אחר ההתרחשויות במועדון מליברפול - צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם.

* באיטליה מתרבים הדיווחים על כך שצ'לסי עשויה לרכוש מאינטר את מילאן שקריניאר, שבינתיים מסרב להאריך את חוזהו בקבוצה המילאנזית ובקיץ יהפוך לשחקן חופשי. צ'לסי מעדיפה את יושקו גברדיול, אבל שקריניאר הרבה יותר נגיש עבורה כרגע.

* באותו עניין ממש: באינטר מתכוננים ליום שאחרי שקריניאר והיו שמחים לצרף את כריס סמולינג מרומא. ואם האנגלי לא יגיע? במקרה כזה ייתכן שקאלידו קוליבאלי יעשה את הדרך ההפוכה, מצ'לסי לאינטר, אחרי חצי עונה לא מוצלחת בסטמפורד ברידג'. הנראזורי יתקשו לרכוש אותו ואם הוא יגיע זה כנראה יהיה בהשאלה אם אופציית קנייה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

* קשר אייאקס, מוחמד קודוס, נמצא ברשימות של בורוסיה דורטמונד. כרגע נראה שגם אם הגנאי בן ה-22 יעבור, זה יהיה בקיץ ולא בינואר.

* שמו של רנדל קולו מואני נקשר במעבר למילאן ביומיים האחרונים. חלוץ נבחרת צרפת הגיע לאיינטרכט פרנקפורט רק לפני חצי שנה, האם הוא בדרך למעבר לקבוצה גדולה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully