וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 35: בלס מטוידי הודיע על פרישה מכדורגל

אלוף העולם עם צרפת ב-2018, שכיכב בפ.ס.ז' ויובנטוס, תלה את הנעליים לאחר ששוחרר מאינטר מיאמי ולא שיחק בשנה האחרונה

חמישה ימים אחרי שצרפת איבדה את תואר אלופת העולם, אחד מגיבורי הזכייה ב-2018 הודיע היום (שישי) על פרישה מכדורגל. בלס מטוידי, שהיה שחקן הרכב של הטריקולור במסע לעבר הגביע ברוסיה, פרסם בחשבון הטוויטר כי החליט לתלות את הנעליים בגיל 35: "כדורגל, אהבתי אותך כל כך. נתת לי המון אבל הגיע הזמן להפסיק. הגשמתי את כל החלומות שהיו לי כילד וכבר. בגרון חנוק ובגאווה אני עובר לפרק הבא".

מטוידי לא שיחק בשנה האחרונה, זאת לאחר שקבוצת ה-MLS שבבעלות דייויד בקהאם, אינטר מיאמי, השאירה את הצרפתי מחוץ לסגל שלה לעונה שהסתיימה לפני כחודשיים.

פוסט הפרישה

הצרפתי ערך 84 הופעות במדי הנבחרת, הבקיע בהן תשעה שערים ושיחק בשלושה טורנירים גדולים - גביע העולם ב-2014 בו הקבוצה הודחה ברבע הגמר, יורו 2016 בו המארחת הפסידה לפורטוגל בגמר, ומונדיאל 2018 שהסתיים בהנפת הגביע. אגב, מטוידי הוא השחקן הראשון מבין 23 שהיו בסגל ברוסיה שמודיע על פרישה מכדורגל.

הקשר החל דרכו בטרואה ובסנט אטיין במדינתו, וב-2011 עשה את הפריצה הגדולה ועבר לפריז סן ז'רמן. הוא שיחק שש שנים בבירת צרפת וזכה בחמש אליפויות, שלושה גביעים, ארבעה גביעי ליגה וחמש פעמים בסופרקאפ הצרפתי. ב-2017 הוא עבר ליובנטוס וזכה איתה בשלוש אליפויות, גביע וסופר קאפ. ב-2020 עזב את הכדורגל האירופי וחתם באינטר מיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully