וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.12: אוצ'ואה חתם בסלרניטנה, פבאר לברצלונה?

עודכן לאחרונה: 23.12.2022 / 12:34

השוער המקסיקני עבר לקבוצה מאיטליה בחוזה עד סיום העונה. המגן הצרפתי מועמד לחזק את צד ימין בברצלונה, ארסנל רוצה את בנאסר ואיזה שחקן פ.ס.ז' רוצה ממנצ'סטר יונייטד?

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 2:3/ספורט1

העברות

* אחד מהשוערים הבולטים במונדיאל, גיירמו אוצ'ואה המקסיקני בן ה-37, עבר מקלוב אמריקה לסלרניטנה מהליגה האיטלקית בחוזה לחצי שנה עד סיום העונה.

שמועות

* בספרד מדווחים שבברצלונה עוקבים מקרוב אחרי בנז'מן פבאר. המגן הימני הצרפתי מסיים חוזה ב-2024, ובמועדון הספרדי מעוניינים לחזק את העמדה כבר בחודש ינואר.

* צ'לסי הגיעה לסיכום בעל פה עם הקשר אנדריי סנטוס, שחקנה של ואסקו דה גאמה. לפי פבריציו רומאנו, הברזליאי יצטרף תמורת כ-20 מיליון יורו.

* עוד אצל הבלוז - דויד דאטרו פופאנה עבר בדיקות רפואיות במועדון הלונדוני ויחתום תמורת 12 מיליון יורו. חלוץ חוף השנהב ממולדה סיכם על חוזה ארוך טווח.

* אתלטיקו מדריד מעוניינת להחתים את רוברטו פירמינו, חלוצה של ליברפול, כך מדווחים בספרד. הברזילאי יסיים חוזה בסוף העונה הנוכחית ויהיה שחקן חופשי, ובקבוצה מבירת ספרד מחפשים מחליף למתאוס קונייה שבדרך לוולבס.

* ב'מארקה' טוענים שג'וד בלינגהאם הוא המטרה העיקרית של ריאל מדריד לקיץ הקרוב. הבלאנקוס ינסו להגיע לסיכום מול בורוסיה דורטמונד כבר במהלך חודש ינואר על סכום ההעברה ולהתקדם במשא ומתן מול סוכנו של הקשר האנגלי.

* ארסנל מכינה הצעה בגובה 44 מיליון פאונד על איסמעיל בנאסר, קשרה של מילאן. ב'קוריירה דלו ספורט" מדווחים שהתותחנים מוכנים לשלם את סעיף השחרור של האלג'יראי ולהחתימו כבר בחלון ההעברות של ינואר.

* לפי ה'סאן' הבריטי, פריז סן ז'רמן מעוניינת בפרד, קשרה הברזילאי בן ה-29 של מנצ'סטר יונייטד. במועדון הפאר מבירת צרפת רוצים להעמיק את הקישור ולצרף לשחקנים הברזילאים בקבוצה חבר נוסף, זאת לאחר שפרד איבד את מקומו בהרכב השדים האדומים לקאסמירו ואריקסן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112955 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50182 משתתפים

* בבאיירן מינכן מוכנים להציע חוזה חדש ללוקאס הרננדז, כך על פי דיווחים בגרמניה. הבלם-מגן הצרפתי מסיים את חוזהו ב-2024 ובמהלך המונדיאל נפצע וגמר את העונה, ולמרות זאת הבווארים מעוניינים להאריך את חוזהו של הרננדז באלופה הגרמנית.

* באיטליה טוענים שמילאן מוכנה להגיש הצעה על חכים זייש, קשרה המרוקאי של צ'לסי. המכשול - המשכורת הגבוהה אותה הוא דורש מאלופת איטליה - 8 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully