וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות מסיבוב: רמי הדר סיים את דרכו כמאמן גלבוע/גליל

21.12.2022 / 17:29

המאמן שהגיע בקיץ למועדון שילם את מחיר פתיחת העונה המאכזבת, כשהקבוצה מגן נר אחרונה בטבלה עם שני ניצחונות בלבד. גוני יזרעאלי צפוי לעמוד על הקווים מול הרצליה, תיתכן פנייה לגיא קפלן

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.12/ספורט1

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הערב (רביעי) כי מאמן הקבוצה רמי הדר סיים את דרכו במועדון. גלבוע מדורגת במקום האחרון בליגת העל עם שני ניצחונות בלבד מעשרה משחקים, ובמחזור הליגה האחרון הובסה בבית על ידי מכבי תל אביב.

הדר מונה בקיץ למאמן הקבוצה אחרי כמה שנים בהפועל באר שבע, אותה עזב במהלך העונה שעברה מיוזמתו. זמן קצר לאחר שמונה לתפקיד על ידי המנהל המקצועי של המועדון דאז, עודד קטש, האחרון עזב למכבי תל אביב, והדר בנה את הקבוצה. גלבוע החתימה שישה זרים בתחילת העונה, ומאז צירפה שניים נוספים, כשנותרו לה רק שני שינויים בעמדות הזרים.

גוני יזרעאלי צפוי לעמוד על הקווים בגלבוע נגד בני הרצליה במחזור הקרוב. תיתכן פנייה למאמן הקבוצה בעונה שעברה גיא קפלן שמשמש כעת כעוזרו של ליאור ליובין בהפועל באר שבע.

מאמן הפועל גלבוע גליל רמי הדר. לירון מולדובן
אמר שלום. רמי הדר/לירון מולדובן

הדר עצמו אמר אחרי ההפסד למכבי תל אביב כי: "אנחנו בתהליכים של שינוי, יש לנו היום סגל מצוין אחרי השינויים. עוד חסרים מספר שחקנים פצועים אבל הסגל שלנו טוב. עכשיו זאת מלחמה לשרוד עם המטען הזה על הגב, זה לא פשוט, אבל יש לנו חבר'ה טובים, קשוחים, אני מעריך שהם יכולים לעמוד במשימה. אני מאמין גדול בקבוצה הזאת בתצורה הנוכחית שלה, אני מצפה לניצחון ראשון בשבוע הבא אחרי שישה הפסדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully