וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' התפטר מאימון סקציה נס ציונה וחתם בקרית שמונה

21.12.2022 / 15:07

המאמן הפתיע כשהודיע להנהלה של העולה החדשה שהוא עוזב. מיד לאחר מכן מונה למאמן הקבוצה מהצפון במקום קורצקי. בעבר איזי שרצקי פיטר את ברק בכר מאימון קרית שמונה אחרי שניהל שיחות עם הפועל באר שבע. מנכ"ל נס ציונה: "אף אחד מקרית שמונה לא דיבר איתי"

תקציר: עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה 3:3/ספורט1

ניר ברקוביץ' התפטר היום (רביעי) במפתיע מאימון סקציה נס ציונה וחתם כמאמנה החדש של עירוני קרית שמונה. הוא מחליף את מנחם קורצקי, שהתפטר אתמול אחרי ה-3:3 בין שתי הקבוצות בסוף השבוע - תוצאה שבעקבותיה הקריה נותרה במקום האחרון בטבלה.

בהודעה של הסקציה נכתב: "לפני דקות אחדות הודיע מאמן הקבוצה, ניר ברקוביץ למנכ"ל המועדון, רועי אנקווה על התפטרותו מהמועדון. אנו מאחלים לניר הצלחה בהמשך הדרך. בשעה זו נעשים מאמצים להביא את המאמן המתאים ביותר על מנת לעמוד במטרות המועדון".

יש לציין שבעבר איזי שרצקי רתח על ברק בכר כשגילה שהוא שוחח עם הפועל באר שבע בזמן שאימן את עירוני קרית שמונה, ולכן פיטר אותו.

מנכ"ל סקציה נס ציונה שוחח עם וואלה! ספורט וסיפר "איזי ואף אחד מקרית שמונה לא בא ודיבר איתי. הם פונים למאמן של קבוצה? זו בעיה שלהם. אני קיבלתי את המסר מניר ואחיו איל. ניר ואיל באו וסיפרו לי שיש להם הצעה ושניר רוצה לעזוב. ניר הוא כמו משפחה והוא חבר שלי לפני שהוא עובד שלי, אמרתי לו תעשה מה שטוב לך. הוא החליט להתפטר ואז עבר לקרית שמונה וזו ההחלטה שלו".

שרצקי הגיב לטענות שהחתים מאמן שהיה תחת חוזה ואמר לוואלה! ספורט: "איל אמר לי שניר חופשי ולכן סגרתי איתו. אחרי שרועי (אנקוה) התלונן, כתבתי לו שאני מוכן לוותר, אבל הוא בכלל לא חזר אליי".

ניר ברקוביץ' מאמן סקציה נס ציונה עם מנחם קורצקי מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
ברקוביץ' עם קורצקי בשבת/מאור אלקסלסי

ברקוביץ' היה אמור לעזוב את סקציה נס ציונה כבר בקיץ אחרי שסיכם בהפועל חדרה וזו גם הודיעה רשמית על הגעתו. אלא שאחרי פחות משבוע, המאמן ביקש מאנשי חדרה לבטל את הגעתו, נענה בחיוב והמשיך בנס ציונה.

ברקוביץ' בן ה-40 אימן בעבר הפועל ראשון לציון (שתי קדנציות), הפועל רמת גן, הפועל אום אל פאחם, מכבי אחי נצרת ובני יהודה. במרביתן היו לו קדנציות סוערות: באחי נצרת אימן חמישה מחזורים ומבני יהודה פוטר אחרי ארבעה משחקים בעקבות תקרית במהלכה קילל את הפרשן, שחקן העבר לירן שטראובר. במרץ 2021 שב לקדנציה שנייה באום אל פאחם, אימן למחרת בהפסד 3:0 להפועל רמת גן ומיד לאחר מכן התפטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully