וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי התפטר מקרית שמונה, אלון זיו ומרקו בלבול מועמדים

20.12.2022 / 12:42

אחרי ניצחון בודד ב-14 משחקים ודברים חריפים שאמר על השחקנים, המאמן החליט לעזוב. מאמן עכו עשוי להתמנות, גם אקס מכבי חיפה

תקציר: עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה 3:3/ספורט1

מנחם קורצקי הודיע הבוקר להנהלת עירוני קרית שמונה על החלטתו לסיים את תפקידו כמאמן הקבוצה. בהודעה של המועדון נכתב שקורצקי ביקש למסור: "אני רוצה להודות לאיזי שרצקי על האמון ועל התמיכה שנתן לי בתקופה הזו. אני מבקש להודות גם למנכ"ל יוסי אדרי ולכל מי שנמצא במועדון הזה. לצוות שלי, לשחקנים ולקהל. מאחל המון הצלחה למועדון החשוב הזה ומקווה שכמה שיותר מהר יחזור לדרך המלך".

קורצקי מונה למאמן הקבוצה בקיץ והחליף את סלובודן דראפיץ'. קרית שמונה פתחה את העונה עם ניצחון על סקציה נס ציונה, אבל מאז המחזור הראשון לא הצליחה להשיג ניצחונות נוספים והידרדרה עד המקום האחרון בטבלה. אתמול הקריה אירחה את הסקציה ונפרדה ממנה ב-3:3 אחרי שאיבדה יתרון בתוספת הזמן.

הבעלים איזי שרצקי התאכזב מההחלטה של קורצקי ואמר לוואלה! ספורט "האמת נמאס לי כבר מכל המאמנים. כל הכדורגל כבר לא גורם לי להנאה". למרות הדברים של שרצקי הוא צפוי למנות מאמן חדש כשאחד המועמדים המובילים הוא אלון זיו. גם מרקו בלבול על הכוונת, ובעוד במועדון היו רוצים לראות את גיא צרפתי מגיע לאמן את הקבוצה, שרצקי העריך היום: "אני מכיר את גיא מצוין ואין סיכוי שהוא יעזוב את תפקידו כעוזר מאמן מכבי חיפה".

שרצקי קיבל הצעה לפשרה מרשות המיסים לאחרונה וכעת שוקל את צעדיו. כזכור ברשות המיסים דרשו סכום גבוה מאוד של החזר על שחקנים שלא זכאים לטענתם להטבת מס. שרצקי מתלבט כעת איך לפעול לאור הצעת הפשרה.

מנחם קורצקי, מאמן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
סיים את דרכו אחרי תקופה לא פשוטה. קורצקי/לירון מולדובן

כבר אתמול היה ניתן לראות לאן נושבת הרוח כשקורצקי השמיע דברים קשים נגד השחקנים ואמר: "כל העונה אנחנו עושים טעויות שלא מתאימות לליגה ב', ואני נותן כאן מחמאה לשחקנים שלי... אני פשוט מתבייש בשחקנים שלי. אלה דברים קשים, אבל זו לא רמה שמתאימה לליגת העל, אני מצטער. זה לא מתאים".

המאמן המשיך אמש: "אני עושה הכול, עובד, נלחם בשבילם. אשב עם איזי ונקבל החלטות - לכאן או לכאן. דברים לא עובדים. אני אעשה מה שאיזי יחליט, אקבל הכול. אני עובד קשה, לא ישן בלילה ודברים לא הולכים. אני רוצה להעיר את המערכת וצריך לעשות פה שינויים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully