וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הרשת התגייסה: כך קבע מסי את שיא הלייקים באינסטגרם

גולשים רבים הסירו את הלייק שעשו לפוסט הוויראלי של הביצה, כדי לסייע לפרעוש לנפץ את שיא כל הזמנים. כרגע יש לו למעלה מ-57 מיליון לייקים

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

ליאונל מסי הגשים את החלום הגדול שלו ביום ראשון, וגם את חלומם של מאות מיליוני מעריצים ברחבי העולם. עם הצגה מופלאה, סחף את נבחרת ארגנטינה לניצחון בלתי נשכח על צרפת בגמר המונדיאל, וזכה סוף סוף בגביע העולמי.

במהלך הטורניר בקטאר שבר מסי שיא אחר שיא, והיום (שלישי) הוא התפנה לשבור אחד נוסף. הפעם לא מדובר בהישג שנקבע על כר הדשא, אלא דווקא בעולם הטכנולוגי, עם פוסט האינסטגרם האהוב בכל הזמנים.

העקיצות בין מסי לאמבפה, שערוריית השיפוט והשכונה: סקנדלי הגמר
שרה את המנון ארגנטינה ביום המרגש בחייה, והוטרדה מינית ביציע
"זה ניצחון שלנו": קטאר לא מתנצלת על סערת הלבוש של מסי

לאחר הזכייה, העלה מסי פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא מניף את הגביע העולמי, לצד הכיתוב: "אלופי העולם! חלמתי על זה כל כך הרבה פעמים, רציתי את זה כל כך, ואני עדיין לא מאמין. תודה למשפחה שלי, לכל האנשים שתמכו בי והאמינו בנו. שוב הוכחנו שכארגנטינאים אנחנו לוחמים ביחד ומסוגלים להשיג את המטרות שלנו. ההישג הזה שייך לכל הנבחרת, כולנו נלחמנו עבור אותו חלום - החלום של ארגנטינה. עשינו זאת!"

הפוסט צבר לייקים בקצב שיא - כל כך הרבה לייקים, למעשה, שהבוקר הפך לפוסט הפופולרי אי פעם. השיא הקודם היה שייך לביצה הזאת - 56.1 מיליון לייקים:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

נכון לרגע זה, לפוסט של מסי יש כבר למעלה מ-57 מיליון לייקים, וניתן רק להניח שהמספר הזה רק יילך ויצמח בימים הקרובים. כבר אתמול ניפץ הפרעוש את כמות לייקים שקיבל ספורטאי כלשהו (הפוסט של רונאלדו שבו הוא ויריבו הגדול ביותר משחקים שח - 42 מיליון לייקים).

ביממה האחרונה, לא מעט גולשים ברשת הסירו את הלייק שעשו לפוסט הביצה, כדי לסייע למסי לשבור את השיא. גם הממים כמובן לא איחרו להגיע:

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

אגב, למסי יש 402 מיליון עוקבים "בלבד" באינסטגרם. לשם השוואה, כריסטיאנו רונאלדו מוביל עליו בהרבה עם 519 מיליון עוקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully