וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה הודיע על פרישה מנבחרת צרפת

החלוץ שהחמיץ ברגע האחרון את המונדיאל בשל פציעה נפרד מהמדים הלאומיים ביום הולדתו ה-35: "כתבתי את הסיפור שלי ועכשיו הסיפור בינינו נגמר"

בווידאו: ישראלים חוגגים את ניצחון ארגנטינה במונדיאל/צילום: אבי רוקח

סיומם של טורנירים גדולים לרוב מביאים עימם גם מגמה של פרישת שחקנים בכירים מהמדים הבינלאומיים. יממה אחרי שמונדיאל 2022 הגיע לסיומו עם גמר בלתי נשכח, קיבלנו כדורגלן בכיר ראשון שפורש מנבחרתו, אך דווקא אחד שכלל לא לקח חלק בטורניר - קארים בנזמה.

חלוצה של סגנית אלופת העולם הטרייה צרפת הודיע היום (שני) על סיום דרכו במדים הלאומיים, בדיוק ביום הולדתו ה-35: "עשיתי את המאמצים ואת הטעויות כדי להיות במקום שאני נמצא בו ואני גאה בזה. כתביתי את הסיפור שלי ועכשיו הסיפור שלנו נגמר".

כזכור, הזוכה המכהן בכדור הזהב חזר לנבחרת צרפת לקראת היורו לפני שנה וחצי, אחרי שנעדר מיורו 2016 וממונדיאל 2018 בו זכו הטריקולור בעקבות התפוצצות פרשת הסחיטה של מתיו ולבואנה. חלוצה של ריאל מדריד כבר זומן לסגל צרפת לגביע העולם והיה אמור לשחק במונדיאל הראשון שלו מאז 2014, אך נפצע ברגע האחרון ונגרע מהסגל.

בשבועות האחרונים דווח בצרפת כי מעבר לפציעה, בין בנזמה למאמן דידייה דשאן שררה מתיחות, וייתכן כי העובדה שהמאמן צפוי להמשיך בתפקידו השפיעה על החלטת החלוץ. בנזמה אף סירב להצטרף למשלחת של הנשיא עמנואל מקרון לגמר בקטאר.

בנזמה ערך בסך הכל 97 הופעות במדי נבחרת צרפת בהן הבקיע 37 שערים. הוא מדורג במקום החמישי אחרי אוליבייה ז'ירו, תיירי הנרי, אנטואן גריזמן ומישל פלאטיני, ושער אחד מעל קיליאן אמבפה שהוסיף שלושה למאזנו בגמר המונדיאל. בנזמה, שטכנית היה נחשב לאלוף עולם אם צרפת הייתה מנצחת, זכה עם הטריקולור בליגת האומות ב-2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully