וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדף על גולדקנופף: הכירו את המנכ"ל החדש של משרד הבינוי והשיכון

בן 39, חרדי, עם רזומה מרשים מאחוריו: הממשלה אישרה הבוקר את הצעתו של שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, למנות את יהודה מורגנשטרן למנכ"ל משרדו. מורגנשטרן בעל 13 שנות ניסיון ניהולי בכיר, מתוכן 6 שנים בחברה הכלכלית בני ברק

המנכ"ל החדש של משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן. ניר קידר,
יהודה מורגנשטרן: ינהל את משרד הבינוי והשיכון, תחת השר יצחק גולדקנופף/ניר קידר

מנכ"ל חדש למשרד הבינוי והשיכון: מינויו של יהודה מורגנשטרן אושר הבוקר (יום א') בישיבת הממשלה.

מורגנשטרן, שהיה המועמד המועדף על שר הבינוי והשיכון החדש, יצחק גולדקנופף, גבר על משה רובינשטיין ויוסי שטרן בדרך לתפקיד.

מורגנשטרן, הנמנה גם הוא בחסידות גור - מתגורר בבני ברק, נשוי ואב ל-6 ילדים - מחזיק ברזומה מרשים של 13 שנות ניסיון ניהולי בכיר, מתוכן 6 שנים בתפקידי מנכ"ל בפועל של החברה הכלכלית בני ברק, מ"מ מנכ"ל וסמנכ"ל החברה, ו-4 שנים נוספות בתפקיד מנכ"ל בחברת תלם.

בנוסף, המנכ"ל החדש הוא בוגר תואר ראשון בהנדסה תעשיה וניהול מהטכניון ותואר שני מאוניברסיטת חיפה. כמו כן, מכהן משנת 2020 כדירקטור בתאגיד המים של עירית תל אביב "מי אביבים" ושימש בעבר כעמית מחקר במוסד שמואל נאמן למחקרי מדיניות לאומית.

הכירו את יהודה מורגנשטרן

ללא לימודי ליבה, או ידע מוקדם באנגלית, מדעים או מתמטיקה, מורגנשטרן נכנס בגיל 24 למכינה בטכניון - כשבסופה, כעבור שנה וחצי, נכנס כסטודנט מן המניין לפקולטה להנדסת תעשייה וניהול.

תוך כדי לימודיו, ניהל מורגנשטרן את הקמפוס החרדי של המרכז האקדמי כרמל בחיפה, והפך לסיפור הצלחה כשהקפיץ את מספר הסטודנטים מ־70 ל־250 בתוך שנתיים.

בנוסף, כיהן כשותף מחקר במוסד שמואל נאמן, ובין המסמכים הבולטים שהוא חתום עליהם היה פיתוח כלכלי של הצפון. לקראת סיום הלימודים, בשנת 2012, החליט מורגנשטרן לנסות את כוחו ביזמות עסקית, והקים את חברת תל"ם שעוסקת בשילוב האוכלוסייה החרדית באקדמיה ובתעשייה. חברת תל"ם שילבה יותר מ־100 חרדים בלימודים בטכניון, ומתוכם גם בפקולטה לרפואה.

כמי שאחראי על ההתחדשות העירונית בעיר בני ברק, ומנהל בה תקציבים של מאות מיליוני שקלים ומאות עובדים במסגרת תפקידו כמנכ"ל החברה הכלכלית בני ברק - נראה כי הכניסה של יהודה מורגנשטרן
למשרד השיכון והבינוי היא טבעית לדרכו וסגנון עבודתו, המשמש כמנוע למדיניות המשלבת את כל המגזרים גם יחד. נאחל לו בהצלחה בתפקיד החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully