וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אוקראינה נבחר לאיש השנה של מגזין "טיים"

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 15:20

זלנסקי נבחר לאיש השנה מתוך הכרה בהנהגתו במהלך המלחמה של אוקראינה נגד רוסיה. השבועון הכיר גם ב"רוח של אוקראינה", וציין את החוסן של המדינה בתגובתה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי נבחר לאיש השנה של השבועון "טיים" היום (רביעי) מתוך הכרה בהנהגתו במהלך המלחמה של אוקראינה נגד רוסיה. השבועון הכיר גם ב"רוח של אוקראינה", וציין את החוסן של המדינה בתגובתה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

"ההצלחה של זלנסקי כמנהיג בזמן מלחמה התבססה על העובדה שאומץ לב הוא מדבק. הוא התפשט בצמרת ההנהגה הפוליטית של אוקראינה בימים הראשונים של המלחמה, כשכולם הבינו שהנשיא נשאר במקומו", כתב "טיים" על הנשיא בן ה-44.

וולודימיר זלנסקי נבחר לאיש השנה של מגזין "טיים". מגזין "טיים", אתר רשמי
איש השנה/אתר רשמי, מגזין "טיים"

המנהיג האוקראיני וולודימיר זלנסקי מייצג את ההתנגדות מול רוסיה מאז פלשה למדינה השכנה בשלהי פברואר. הוא איפיין את המלחמה כמאבק בין אנשים שוחרי שלום לעריצות.

שתי החלטות שקיבל בפברואר מאפיינים את הסגנון שלו כיום. כשהמלחמה החלה, הכוחות המערביים ומומחים צבאיים הניחו כי הכוחות הרוסיים יכבשו את קייב במהרה, וציפו שהממשלה תיסוג לאזור בטוח יותר. במקום זאת, זלנסקי נשאר בבירה כסמל להתנגדות ולהמשך השלטון האזרחי. ההחלטה השנייה היתה להתחיל בנאומי לילה ברשת החברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully