וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר הודיע על פרישה מנבחרת בלגיה: "הדור הבא כבר מוכן"

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 13:23

הקשר החליט לסיים את דרכו הבינלאומית בגיל 31 ונפרד באמצעות האינסטגרם: "אתגעגע מאוד, תודה על כל הרגעים היפים והתמיכה מאז 2008"

אוהדי נבחרת מרוקו מתפרעים בבלגיה/טוויטר

זה היה באוויר, אבל הבוקר (רביעי) זה הפך לרשמי: אדן הזאר הודיע על פרישה מנבחרת בלגיה.

הזאר בן ה-31, שבקושי משחק בריאל מדריד, אבל מרוברטו מרטינס קיבל את חולצת ההרכב במונדיאל בקטאר שהסתיים בהדחה מביכה עבור השדים האדומים, בחר שלא להמשיך עם הנבחרת למשחקי מוקדמות אליפות אירופה 2024 ונפרד: "החלטתי לסיים את הקריירה הבינלאומית שלי. הדור הבא כבר מוכן. תודה על כל התמיכה והרגעים היפים שחלקנו יחד מאז 2008. אתגעגע מאוד", כתב הקשר.

אדן הזאר, שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
סיום עגום לקריירה מפוארת בנבחרת. אדן הזאר/רויטרס

הזאר, לפי דיווח ב"HLN", הודיע לחבריו על החלטתו לפרוש כבר אחרי שנבחרת בלגיה נפרדה ב-0:0 נגד קרואטיה במחזור סיום שלב הבתים וכך סיימה רשמית את דרכה במונדיאל בקטאר. גם כעבור שישה ימים הוא לא שינה את החלטתו וכעת הכריז על הפרישה באמצעות האינסטגרם.

בעקבות מעמדו הרעוע בלשון המעטה בריאל מדריד ובניסיון לשקם את הקריירה, שלוש שנים וחצי אחרי שנמכר מצ'לסי לריאל מדריד תמורת כ-100 מיליון יורו ומאז לא מצליח לשחזר את יכולתו בפרמיירליג, החליט הזאר לפרוש מהנבחרת בתום 14 שנים שבמהלכן רשם 126 הופעות, כבש 33 שערים ובישל עוד 36. את הופעת הבכורה הוא ערך בגיל 17 מול לוקסמבורג בנובמבר 2008. לצערו, הופעתו האחרונה המחישה עד כמה מעמדו נפגע גם בנבחרת - את המונדיאל החל כשחקן הרכב, אך במשחק האחרון שלו ושל נבחרתו בקטאר רק עלה מהספסל בדקה ה-87.

הזאר הוא השחקן הראשון שמודיע על סיום דרכו בנבחרת בלגיה מאז הודחה ממונדיאל 2022, אבל נראה כי בימים הקרובים יצטרפו אליו שחקנים נוספים שנחשבו לעמודי תווך ב"דור הזהב" הבלגי ובראשם הבלמים הוותיקים טובי אלדרווירלד ויאן ורטונגן וייתכן שגם הקשר אקסל ויטסל - שלושת שיאני ההופעות בתולדות השדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully