וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הראשון שכובש בחמישה מונדיאלים שונים: "רגע יפהפה"

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 22:14

לאחר שדמע בהמנון, עשה הכוכב הפורטוגלי היסטוריה והבקיע בטורניר הבינלאומי העשירי ברציפות: "אני גאה מאוד". את מסיבת העיתונאים נטש אחרי שתי שאלות בלבד. בגאנה זעמו: "למה קיבל פנדל, כי הוא כריסטיאנו?" באנגליה טוענים: אל הילאל הסעודית מנסה להחתימו

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

שלושה ימים לאחר ששוחרר ממנצ'סטר יונייטד, עלה הערב (חמישי) כריסטיאנו רונאלדו למונדיאל החמישי בקריירה שלו - נראה נרגש מתמיד, ושוב סיפק את הסחורה על הבמה הגדולה מכולן. כוכב נבחרת פורטוגל נראה דומע בהמנון הפורטוגלי, רגע לפני שריקת הפתיחה למשחק מול גאנה. ואז, בדקה ה-65, קיבלה נבחרתו מתנה בדמות פנדל מפוקפק, רונאלדו כמובן ניגש לבעוט וחגג את שערו ה-118 במדים הבינלאומיים. מדובר בהיסטוריה של ממש: בכך, הפך לשחקן הראשון בכל הזמנים שכובש בחמישה מונדיאלים שונים. פורטוגל נאלצה לעבוד קשה, אך בסופו של דבר גירדה 2:3 דרמטי, ועשתה צעד חשוב אל עבר השלב הבא.

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

צפו בתקציר ניצחונה של פורטוגל 2:3 על גאנה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מספרים

* רונאלדו הפך לכובש השני הכי מבוגר בהיסטוריה של הגביע העולמי, בגיל 37 ו-292 ימים. הוא עקף את השבדי גונאר גרן (37 ו-236 ימים) ולפניו רק הקמרוני האגדי רוז'ה מיל'ה, שבמונדיאל 1994 מצא את הרשת כשהיה בן 42 שנים ו-39 ימים.

* בנוסף לכך, הקפטן הפורטוגלי כבש בכל עשרת הטורנירים הבינלואמיים בהם לקח חלק - מונדיאל ויורו, ובכך שבר את השיא של אסמואה ג'יאן הגנאי שעמד עד היום על תשעה טורנירים רצופים - כולל אליפות אפריקה.

* רונאלדו זכה בפרס השחקן המצטיין בסיום המשחק, ובכך הפך לשחקן שזכה הכי הרבה פעמים בפרס במונדיאלים השונים.

* הכוכב השתווה, עם שערו השמיני בשלב הבתים בגביע העולמי, לגרד מולר ויורגן קלינסמן. מלך שערי כל הזמנים הוא מירוסלב קלוזה (11).

* רונאלדו כבש פנדל רביעי בגביע העולמי - זהו שיא כל הזמנים, בו מחזיקים גם בן ארצו אוזביו, גבריאל באטיסטוטה, אסמואה גיאן ורוב רנסנברינק.

התגובה של רונאלדו להחמצה של גאנה בתוספת הזמן

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל מגיב להחמצה של נבחרת גאנה בתוספת הזמן. ., צילום מסך
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל מגיב להחמצה של נבחרת גאנה בתוספת הזמן/צילום מסך, .

רונאלדו זכה לתשואות חמות באצטדיון בקטאר כשעלה לחימום עם חבריו לנבחרת פורטוגל:

התגובות

"זה היה רגע יפהפה, המונדיאל החמישי שלי, אני גאה מאוד", אמר כריסטיאנו, שהפעם לא הירבה במילים אל מול העיתונאים. "ניצחנו והתחלנו ברגל ימין. זה ניצחון חשוב מאוד, אנחנו יודעים שבאליפויות הללו, המשחק הראשון חשוב מאוד. זה היה קשה, אבל ניצחנו בצדק".

רונאלדו הסכים לענות רק על שתי שאלות במסיבת העיתונאים ונטש אותה אחרי שתי דקות ו-12 שניות. "הפרק הזה הסתיים אחרי השבוע, זה נגמר", הסכים לומר בהתייחסות לפרידה ממנצ'סטר יונייטד, לפני שיצא. "כל כולי ממוקד כרגע במונדיאל. כל היתר לא משנה כרגע".

המאמן המנצח פרננדו סנטוס סיכם ואמר: "עמדנו טוב, היו לנו התקפות מתפרצות טובות וגם שמרנו טוב, גאנה לא ממש הצליחה ליצור נגדנו התקפות מתפרצות. בהתחלה היינו פאסיביים מדי, ומהדקה ה-35 והלאה השתפרנו. זה לא היה קל, אבל אמרתי לשחקנים שלי שצריך להיות סבלניים, היריבה שמרה עם כל השחקנים שלה. ספגנו שערים משום מקום, ואסור לנו לספוג שערים משום מקום. התוצאה פשוט לא הגיונית, ונצטרך לשפר דברים. מה שחשוב זה לקחת שלוש נקודות, עוד ניצחון אחד ועלינו".

ז'ואאו פליקס, שכבש את השער השני של הפורטוגלים, הוסיף: "שלטנו לגמרי במשחק, אבל לא הצלחנו לכבוש בהתחלה. במחצית השנייה זה קצת נפתח, היו לנו מרווחים וזה עזר. סבלנו בסוף, אבל זו הדרך הפורטוגלית, אם תמיד ננצח ככה זה בסדר. מבחינתי זה חלום לכבוש במונדיאל, זה משהו שחלמתי עליו מאז שהייתי ילד ואז אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלי".

רפאל לאאו, שחגג את שער הבכורה שלו בנבחרת, שמח גם כן: "אי מאושר, חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן ואני שמח שניצחנו. התכוננו טוב מאוד למשחק הזה, ידענו בדיוק מה גאנה תעשה. היינו אלופי אירופה ולדעתי אנחנו גם הפייבוריטים לזכות במונדיאל. בין אם אנחנו מבוגרים או צעירים יותר, אנחנו מגיעים כדי לזכות". רפאל גריירו הסכים: "אנחנו בדרך הנכונה לזכות בגביע, כעת צריך להתמקד במשחק הבא".

בצד המפסיד, המאמן אוטו אדו מאוד לא אהב את הפנדל שפורטוגל קיבלה, אותו תרגם רונאלדו ל-0:1: "אולי כריסטיאנו קיבל פרס על היותו כוכב. תשאלו את השופט, אני פשוט ראיתי המולה בתוך הרחבה. אני לא יודע אם ה-VAR שמו לב או מה קרה, אבל לפי המצלמות היה פאול לטובתנו בכלל. זה לא היה פנדל וכולם ראו את זה, אז למה, כי זה רונאלדו?"

seperator

ובינתיים, בבריטניה ממשיכים לעסוק בעתידו של CR7. לפי דיווח ב"סקיי ספורטס", אל הילאל הסעודית מנסה לצרפו. בקיץ קיבלה יונייטד הצעה מערב הסעודית, ובעוד השדים האדומים הסכימו לה, הכוכב עצמו דחה את המעבר, שלטענתו היה מלווה במשכורת עתק של 300 מיליון ליש"ט.

במחזור השני, בעוד ארבעה ימים, תפגוש פורטוגל לקרב ענק את אורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully