וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הודיעה: כריסטיאנו רונאלדו עוזב מיידית

כשבוע לאחר הריאיון חסר התקדים, השדים האדומים הודיעו על שחרור החלוץ הפורטוגלי בהתאם לסיכום הדדי שהושג בין הצדדים. "מרגיש שזה הזמן הנכון לאתגר חדש", השיב CR7

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר אחרי ארגנטינה - ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי, עריכה: ניר חן

כריסטיאנו רונאלדו השיג את מבוקשו. כשבוע לאחר הריאיון הסוער שהעניק לעיתונאי פירס מורגן, במהלכו תקף קשות את מנצ'סטר יונייטד, המאמן אריק טן האח וראשי המועדון, הערב (שלישי) הודיעו השדים האדומים על התרת חוזהו של החלוץ הפורטוגלי.

לפי הודעת מנצ'סטר יונייטד, שבימים האחרונים כבר נכתב בתקשורת האנגלית כי היא פועלת להתרת חוזהו, "הושג סיכום הדדי על התרת החוזה של כריסטיאנו רונאלדו. כולנו במנצ'סטר יונייטד ממוקדים בהתקדמות תחת אריק טן האח וממשיכים לעבוד יחד כדי לספק הצלחות על המגרש".

רונאלדו מצדו מסר: "לאחר שיחות עם מנצ'סטר יונייטד, החלטנו בצורה הדדית על סיום מוקדם של החוזה בינינו. אני אוהב את מנצ'סטר יונייטד ואוהב את האוהדים, זה לעולם לא ישתנה. עם זאת, אני מרגיש שזה הזמן הנכון לחפש אתגר חדש".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. PAUL ELLIS, GettyImages
הריאיון עשה את שלו. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, PAUL ELLIS

כזכור, באותו ריאיון חסר תקדים השתלח כריסטיאנו רונאלדו בן ה-37 בכל ראשי המועדון שבו הפך לאחד הכדורגלנים הטובים בעולם בתחילת הקריירה. בין השאר טען: "מנצ'סטר יונייטד בגדה בי, טן האח לא מכבד אותי ואני לא מכבד אותו".

כריסטיאנו רונאלדו חזר למנצ'סטר יונייטד בקיץ בשנה שעברה אחרי 12 שנים בהן היה בריאל מדריד וביובנטוס, אבל כל הקיץ האחרון פעל יחד עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש בניסיון למצוא קבוצה שתצרף אותו ותאפשר לו לשחק בליגת האלופות, מפעל אליו מנצ'סטר יונייטד לא העפילה.

העונה, תחת טן האח, CR7 מיעט לקבל קרדיט ושיחק בעיקר בליגה האירופית, בליגה האנגלית שיחק 520 דקות בלבד ב-10 הופעות שרשם והבקיע שער אחד. לאורך הקריירה כריסטיאנו רונאלדו הבקיע 145 שערים ב-346 הופעות במדי השדים האדומים. כעת יהיה מעניין לראות היכן יסיים את עונת המשחקים הנוכחית.

ההודעה, אגב, הגיעה יומיים לפני שנבחרת פורטוגל תעלה למשחקה הראשון במונדיאל בקטאר נגד גאנה (חמישי, 18:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully