וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה אדירה לצרפת: קארים בנזמה נפצע שוב ויחמיץ את המונדיאל

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 0:40

זוכה כדור הזהב קרע את הארבע ראשי ולא ישחק בגביע העולם. צפו בו עוזב את בית החולים: "נראה קודר למדי". דשאן תרגל הרכב שונה עם אופאמקאנו וקונאטה בהגנה, ז'ירו בחוד ולוקאס הרננדז שיפתח על חשבון אחיו

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

נבחרת צרפת תפתח את שלב הבתים שלה במונדיאל בעוד שלושה ימים עם מפגש מול אוסטרליה במסגרת בית ד'. אלופת העולם תנסה לשחזר את ההישג של נבחרת ברזיל שהייתה לאחרונה שזכתה בטורניר פעמיים רצף - 1958 ו-1962, אך הערב (שבת) קיבלה בשורה קשה עם פציעתו של קארים בנזמה באימון, שתמנע מזוכה כדור הזהב להשתתף בגביע העולם.

לדידייה דשאן היו לא מעט כאבי ראש לקראת הטורניר עם פציעותיהם של פרסנל קימפמבה וכריסטופר אנקונקו שנגרעו מהסגל, אך כעת הגיעה פציעה מצערת אף יותר מקודמותיה. בנזמה ניסה להתאמן היום לראשונה יחד עם חבריו מאז הגיעו הטריקולור לדוחא, אך נטש את האימון ואחריו נקבע כי נגד אוסטרליה הוא בוודאות לא ישחק. בניגוד לבנזמה, גם רפאל וראן שב היום לאימונים מלאים ונראה כי התאמן כרגיל.

מאוחר יותר כבר פורסמו בצרפת דיווחים הרבה יותר, ואז בנבחרת הודיעו רשמית: בנזמה סובל מקרע בשריר הארבע ראשי ונקבע בוודאות כי לא יוכל ליטול חלק במונדיאל. חשוב לציין כי מדובר בפציעה חדשה, ולא זו שאותה סחב בשבועות האחרונים כוכבה של ריאל מדריד, בשריר הירך האחורי ובברך.

כתב "RMC" לואיק טנזי פרסם בשעות הלילה סרטון של בנזמה כשהוא עוזב את בית החולים בו נבדק בדוחא לצד רופא הנבחרת, וכתב: "נראה קודר למדי". האימון היום היה הראשון שבו החלוץ תוכנן להשתתף בצורה מלאה, אחרי שהתאמן חלקית בעקבות הפציעה הקודמת שהטרידה אותו.

ראוי להזכיר כי רק בשנה שעברה הוחזר בנזמה לשורות נבחרת צרפת לקראת היורו, לאחר היעדרות בת חמש שנים וחצי בגין פרשת הסחיטה של חברו לנבחרת מתיו ולבואנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קארים בנזמה, חלוץ נבחרת צרפת. רויטרס
צפוי להחמיץ את המונדיאל, למרבה האכזבה שלו ושל צרפת. בנזמה/רויטרס

האיש על הקווים שהוליך את הטריקולור לזכייה ראשונה מזה 20 שנים באליפות העולם, ערך באימונים האחרונים מספר שינויים מההרכב והמערך איתו שיחק בקמפיין המוקדמות האחרון ובליגת האומות. אחרי ששיחק בדרך כלל עם שלושה בלמים, דשאן תרגל מערך של 4-2-3-1 באימון האחרון, כשדאיו אופאמקאנו ואיברהימה קונטה צפויים לשחזר את שיתוף הפעולה שלהם בהגנה מימי ר.ב. לייפציג. בעמדות המגנים יחזרו לקבל את הקרדיט השניים שבלטו במונדיאל 2018 - בנז'מן פבאר ולוקאס הרננדז, כשבשער יעמוד הוגו לוריס עם סרט הקפטן. בקישור אדריאן ראביו תורגל לצדו של אורליאן טשואמני, המחליפים של אנגולו קאנטה ופול פוגבה הפצועים, ולפניהם יוצבו עוסמאן דמבלה מימין, קיליאן אמבפה משמאל ואנטואן גריזמן שיהיה מאחורי אוליבייה ז'ירו.

משחקי שלב הבתים של נבחרת צרפת

צרפת - אוסטרליה (22.11)
צרפת - דנמרק (26.11)
טוניסיה - צרפת (30.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully