וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה נגמר: הארי סטיילס ואוליביה ווילד נפרדו

עודכן לאחרונה: 19.11.2022 / 4:32

אחרי כמעט שנתיים של זוגיות מקצועית ורומנטית, בני הזוג החליטו להיפרד תחת הכותרת המאוסה "לוחות זמנים עמוסים". מה באמת קרה שם? וואלה! סלבס אקסית

אוליביה וויילד הארי סטיילס מפוצלת. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
אז ביי. הארי סטיילס ואוליביה ווילד/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו הלילה (שבת) שהארי סטיילס ואוליביה ווילד נפרדו אחרי קצת פחות משנתיים יחד. מקורבים לבני הזוג סיפרו לאתר TMZ שההחלטה הגיעה בשל לוחות זמנים עמוסים שכללו סיבוב הופעות של סטיילס והתחייבויות משפחתיות של ווילד.

בני הזוג נצפו אוחזים ידיים לראשונה בינואר 2021 בחתונה של חברים, והפכו ליעד מועדף של צלמי הפפראצי, שדאגו לתעד היטב כל מפגש שלהם. מי שודאי לא יושב בבית עם פיינט בן אנד ג'ריס הוא ג'ייסון סודייקוס, ארוסה לשעבר של ווילד, אותו עזבה, לכאורה, כדי להיות עם סטיילס שצעיר ממנה בעשור.

הארי סטיילס. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
ידידים, בטח שידידים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

חברים עלומים ששוחחו עם מגזין People הסבירו ש"הארי נמצא בסיבוב הופעות עולמי כעת, בזמן שאוליביה נשארה בלוס אנג'לס כדי להיות עם ילדיה ולהתמקד בקריירה שלה. הם נשארו חברים קרובים, אולם סדרי העדיפויות שלהם השתנו והם החליטו שעדיף להם בנפרד. גם הלחץ הציבורי הקשה עליהם, והם ידעו לא מעט עליות ומורדות לאורך מערכת היחסים".

ווילד (38) וסטיילס (28) הכירו על הסט של הסרט "אל תדאגי יקירתי", ולפי השמועות היא עזבה את סודייקוס כדי להיות איתו. לאוליביה וג'ייסון יש שני ילדים משותפים, ובחודש שעבר המטפלת שלהם סיפרה ל"דיילי מייל" על הפרידה המכוערת: "הוא ראה הודעות שהיא והארי החליפו בינים והשתולל. הוא בכה, צעק שהיא שוכבת עם מישהו אחר ואסר עלי להשמיע את המוזיקה של סטיילס לילדים", סיפרה.

וואלה! סלבס ניהלה מערכת יחסים עם אחר מחברי להקת "גיים בויז", אבל כמו הקריירה שלו, גם היחסים נגמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully