וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דבריו נגד דתיים, נתן זהבי הושעה מרדיו 103 עד הודעה חדשה

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 19:21

אחרי שאיחל לאולפני ערוץ 14 לעלות באש, אמירה בעייתית נוספת של המגיש נתן זהבי, הפעם נגד החרדים, שלכמה מהם איחל ש"יקשרו עצמם עם התפילין בגרון ויתלו את עצמם". ברדיו 103 הוחלט להשעות את זהבי ולהרחיקו מהמיקרופון עד לשיחת בירור

בווידאו: נתן זהבי במהלך תוכניתו ב- 103FM/צילום: 103 FM

אמירה בעייתית נוספת של נתן זהבי. המגיש התייחס היום (ראשון) בשידור לדרישות החרדים במשא ומתן על הרכבת הקואליציה, ואמר כי הוא "מתפלל שכמה ממניחי התפילין יקשרו עצמם עם התפילן בגרון ויתלו את עצמם".

האמירה עוררה כצפוי סערה, ובתגובה נמסר מארגון הימין "בצלמו" כי: "מדובר בחציית קו אדום".

"פנינו בדחיפות לנציב הרשות השניה בדרישה להטיל קנס כספי עצום על התחנה וכן לפטר את השדרן נתן זהבי. יהודים אלפי שנים מסרו נפשם על תפילין והשדרן מסית וקורא לאנשים לקחת את רצועות התפילין ולהתאבד איתם? לאן הגענו שבמדינת ישראל מדינת היהודים יבזו כך דתיים ותפילין.

"נקעה נפשו של הציבור משדרנים מאוסים כאלה שמסיתים ופוגעים. בדיוק בשביל זה יש כללי אתיקה ועליו לשלם את המחיר ולעוף הבייתה ועל מנהליו לפטרו באופן מידי".

מרדיו 103 נמסר בתגובה: "הדברים שאמר היום נתן זהבי בוטים ומבזים. מיותר לציין שאין להם מקום בשידורי התחנה, ואנחנו מגנים אותם בכל לשון. גם לחופש הביטוי יש קווים אדומים. מנכ"ל הרדיו החליט להשעות את השדרן לאלתר ולהרחיקו מהמיקרופון עד לשיחת בירור, שלאחריה יתקבלו החלטות לגבי ההמשך".

לפני מספר חודשים הושעה זהבי מרדיו 103, זאת לאחר שכתב ואף אמר בשידור כי הוא מייחל לכך שאולפן ערוץ 14 יישרף על יושביו. לאחר מכן התנצל זהבי, מה שלא מנע מהנהלת הערוץ לשלוח לרשות השנייה מכתב תלונה "בעניין הסתה לאלימות של נתן זהבי".

בין היתר כתבו בערוץ כי הם רואים בחומרה רבה את ההתבטאות של נתן זהבי, שכן יש בה משום הסתה לרצח ברמה הברורה ביותר, האלימה ביותר. אנו מצפים כי לאור חומרת ההתבטאות הנ"ל הטיפול בתלונתה יהיה בעדיפות גבוהה, שכן בקרב אנשי הערוץ ומגישיו קיים חשש לשלומם ובטחונם האישי. לאור האמור, נודה לטיפולכם המהיר בתלונה הנ"ל ולעדכוננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully