וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "אף פעם לא הסתרתי שאני רוצה להיות מאמן ראשי"

מחליפו הזמני של בני לם אחרי ניצחון מכבי נתניה: "אני איש מערכת, אקבל כל החלטה בברכה". קורצקי: "יכולים לצאת מהסיפור הזה, אבל צריך לשנות דיסקט". חבשי: "נעשה הכל כדי להישאר בליגה"

תקציר: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט1

מכבי נתניה עצרה את התקופה הרעה שהובילה להתפטרותו של בני לם, כשניצחה הערב (שלישי) 0:1 את עירוני קרית שמונה בבית. היהלומים לא הציגו כדורגל מרשים, אבל שמרו על רשת נקייה בפעם הראשונה אחרי שישה משחקים רצופים והשיגו נקודות חשובות מאוד במאבקי התחתית, שיהיו מנת חלקם כל עוד לא יתרחקו מהאזור המסוכן בטבלה.

שחקן מכבי נתניה, לירן רוטמן, עם שי קונסטנטין. ברני ארדוב
קונסטנטין בישל לרוטמן ונתניה חזרה לנצח/ברני ארדוב

המאמן הזמני רן קוז'וך, שתפס את המושכות במקומו של לם, שלח מסר לקודמו בתפקיד: "אני רוצה קודם להגיד תודה לבני, זה מגיע לו בשם המועדון ובשמנו, שהיינו עד לפני שנייה הצוות שלו. כל רגע שהוא היה פה הוא נתן את כל כולו למכבי נתניה".

על המשחק עצמו אמר: "ידענו מהתחלה שזה יהיה משחק שיילך לפעולה אחרי פעולה, לשחקנים היה קשה ולקח זמן להשתחרר. זה תהליך, אני מקווה שלאט לאט נחזיר את הביטחון ואיתו יבוא הכדורגל הטוב יותר. הנקודות הן החשובות".

קוז'וך התייחס לכך שייתכן כי הוא לא ימשיך לעמוד על הקווים אחרי פגרת המונדיאל: "בסופו של דבר אני איש מערכת, אני פה למעלה משנה וחצי, עושה את המיטב שלי. בסוף יש מי שצריך להחליט ואני אקבל כל החלטה בברכה. לטווח הארוך ברור שאני רוצה להיות מאמן ראשי, אף פעם לא הסתרתי את זה, אבל זה יגיע כשזה יגיע".

השוער רז כרמי, שפתח לראשונה העונה, הוסיף: "זו הרגשה מדהימה, שמח מאוד שהצלחנו לנצח. אנחנו בתקופה לא קלה. הנקודות האלה כמו אוויר לנשימה, נשמח היום ונתכונן לאשדוד בשבת. אני מחכה להזדמנות הזאת הרבה זמן, כל פעם שאקבל את האפודה - אעשה את הטוב ביותר בשביל מכבי נתניה. עשו איתי הרבה שיחות, ידעתי את המשמעות, אני מעדיף להתרכז ממשחק למשחק ולתת כל מה שאני יכול. אני חושב שיש פה חומר שחקנים טוב, מאמין בקבוצה ואני מקווה מאוד שנצליח לעלות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן עירוני קרית שמונה מנחם קורצקי. ברני ארדוב
הרצף השלילי נמשך. קורצקי/ברני ארדוב

מנחם קורצקי, מאמן קרית שמונה שסופרת 11 מחזורים רצופים בלי ניצחון, ניתח: "מבחינת ההתקפה, האנרגיות והמאבקים, נתניה ניצחו אותנו בהכל והיה נראה שהם רוצים יותר מאיתנו. זה מה שבעיקר הפריע לי. הפסדנו משחק מאוד חשוב, וחבל כי לא באנו מספיק טובים".

על המשבר: "יש לנו יכולת לצאת מהסיפור הזה, אני משוכנע. לא כמו ששיחקנו היום, אבל כן כמו ששיחקנו במשחקים הקודמים, יש פה סגל שיכול להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. אבל אנחנו צריכים לשנות דיסקט, להפנים שכרגע אנחנו קבוצת תחתית, צריכים להילחם על החיים שלנו, לא לקבל גולים רכים ולשחק יותר בהקרבה. זה לא שנתניה נתנו משחק גדול, אבל הם רצו יותר מאיתנו".

בנוסף, הוא התייחס לאמירות הבעלים איזי שרצקי על כך שהוא צפוי לעזוב: "לא משפיע. אנחנו מקצוענים, מתאמנים ומתכוננים לכל משחק בשביל לנצח. זה פחות בא לידי ביטוי בתקופה הזאת. חיזוק? יש כמה פצועים שלא נמצאים, אנחנו צריכים לעבור את התקופה הזאת".

עאיד חבשי אמר: "הגענו למשחק קריטי מאוד והפסדנו נקודות יקרות. אנחנו מודעים לזה שכל משחק הוא גמר גביע מבחינתנו, שעוד מעט נגמר הסיבוב ויש פגרה. לא שיחקנו את המשחק שלנו, למרות שבתקופה האחרונה עשינו משחקים טובים ועדיין איבדנו נקודות. לא שיחקנו כדורגל, הם בעטו אולי פעמיים לשער, הבקיעו ולקחו שלוש נקודות. מאכזב מאוד, אבל אנחנו לא נוותר, יש הרבה נקודות בקופה. אני ארים את כולם, לא נוותר לעולם ונתמודד עד הסוף. זה היה משחק חלש מאוד שלנו, לא הופענו, אבל אני משדר רק טוב, אקח את כל האחריות. הסגל הזה יכול להתמודד. נעשה את הכל בשביל להשאיר את קרית שמונה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully