וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכות הסביבה: דיזנגוף סנטר בשארם א-שייח?

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 13:57

דיזנגוף סנטר נבחר להציג את פעילות הקיימות שלו בועידת האקלים של האו"ם שתתקיים השבוע במצרים. מרכז הקניות הוותיק הוכר כארגון מוביל ופורץ דרך בתחום האקלים

קניון דיזנגוף סנטר בתל אביב, ספטמבר 2016. ShutterStock
קניון דיזנגוף סנטר בתל אביב, ספטמבר 2016/ShutterStock

מרכז הקניות הוותיק בישראל, דיזנגוף סנטר, הוזמן להתיג את פעילות הקיימות שלו בוועידת האקלים שנפתחה היום בשארם א-שייח.

דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף של דיזנגוף סנטר, הוזמן לשאת דברים ולהציג את פועלו של מרכז הקניות התל אביבי ולעסוק בתרומתו בהיבטי הקיימות בקמעונאות ובמרכזים מסחריים. זו הפעם הראשונה שמשרד החוץ יקים ביתן ישראלי בועידת האקלים הבינלאומית. בנוסף להנהלת דיזנגוף סנטר יציגו בביתן הישראלי גם חברת טבע, חברת שורש וחברת נתיבי ישראל.

קניון דיזנגוף סנטר. ארז מיכאלי
קניון דיזנגוף סנטר/ארז מיכאלי

דיזנגוף סנטר הוא חלוץ מתחמי הקניות ביוזמת מהלכי קיימות והיה המרכז המסחרי הראשון בישראל שהקים מחלקת קיימות. מחלקה זו חתומה על שורה ארוכה של מהלכים אסטרטגיים, שמשפיעים על גוש דן בכלל ועל סביבתו הקרובה של הסנטר בפרט.

כחלק מתפיסת הקיימות של המרכז, דיזנגוף סנטר הצהיר על מחויבות לאיפוס פליטות הפחמן שלו עד לשנת 2028. בשנת 2022 דיזנגוף סנטר הפחית את כמות הפליטות שהוא מייצר ב-64% לעומת שנת 2014, מאז החל למדוד זאת.

איפוס הפליטות יהווה נקודת השיא לתהליך של הפחתת פליטות גזי החממה משנה לשנה, תהליך שהחל כבר בשנת 2014, בה פליטות גזי החממה של הסנטר היו 7218 טון שווה ערך פחמן דו חמצני. הפחתה משמעותית זו בפליטות גזי החממה נובעת משילוב של פעולות להתייעלות אנרגטית, ובנוסף מעבר לצריכת חשמל המיוצר מגז, וכן פרויקט לקיזוז פליטות פחמניות באמצעות שתילת עצים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דן פילץ. גיא חמוי,
דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף דיזנגוף סנטר/גיא חמוי

לדברי דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף דיזנגוף סנטר: "אנו נרגשים וגאים לייצג את ענף הקניונים ומרכזי הקניות של ישראל ולהסביר על הפעילות הענפה של תחומי הקיימות והאימפקט של הסנטר, שהחלה לפני כעשור מתוך החלטה וולונטארית ומודעת לקבע את נושאי הקיימות באג'נדה שלנו, כך שהיא מובילה את כלל העשייה היום-יומית שלנו.

פעילותנו הוכיחה לאורך השנים כי ניתן לבצע שינוי ארגוני אמיתי, שנוגע גם לניהול מרכז קניות וגם לחוויית הקנייה ועדיין להיות ארגון רווחי ומצליח. הסנטר מאמין שמחובתו להיות מוביל בתהליך זה ואף מהווה השראה לארגונים וחברות מסחריות נוספות בתחום, מתוך רצון לחשוף את חזון הקיימות לרבים ככל הניתן ולשתף את הידע שנצבר לטובת הקהילה, החברה והסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully