וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע במכבי נתניה: בני לם התפטר

6.11.2022 / 10:48

המאמן בן ה-63 סיים את הקדנציה ההפכפכה בקבוצת נעוריו אחרי שנה אחת בלבד: "המועדון קיבל את בקשתו של לם לסיים את תפקידו, ומודה לו על השינוי המשמעותי שעשה". רן קוז'וך יעמוד על הקווים עד פגרת המונדיאל, במהלכה תיבחן אפשרות של מינוי מאמן אחר

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 1:3/ספורט 1

זעזוע במכבי נתניה: בני לם הגיש הבוקר (שבת) את התפטרותו, והקבוצה החליטה לכבד את בקשתו ולסיים את דרכו כמאמן הראשי של הקבוצה. לם בן ה-63 מסיים את הקדנציה שהחלה בקול תרועה רמה עם הצלחות ומחמאות בעונה שעברה, אחרי קצת יותר משנה. הקש ששבר את גב הגמל היה ההפסד 3:1 אתמול (שבת) להפועל חדרה, שהותיר את הקבוצה במקום הלפני אחרון בליגת העל, עם מספר נקודות זהה לאחרונה סקציה נס ציונה. נתניה צברה 9 נקודות בלבד ב-11 מחזורים, והתקשתה לשחזר העונה את היכולת מהעונה שעברה שהפכה אותה להפתעה הנעימה של הליגה.

על פי ההודעה הרשמית מטעם נתניה, "המועדון מודה לבני על השינוי המשמעותי שעשה בקבוצה ועל התקופה המרגשת במחיצתו, מכבד ומקבל את בקשתו לסיים את תפקידו. בני ימשיך להיות חלק מהמועדון בהתאם להסכם שנחתם בין הצדדים". מי שיעמוד על הקווים במשחקים הקרובים עד פגרת המונדיאל, הוא עוזר המאמן רן קוז'וך. במהלך הפגרה תיבחן לעומק האפשרות של מינוי מאמן אחר.

בכל מקרה, ובלי קשר לזהות המאמן, במכבי נתניה החליטו על מהפכת גדולה בסגל כשלא מעט שחקנים ישלמו את המחיר על פתיחת העונה הגרועה. בין השמות שהוזכרו כמועמדים לשחרור בחלון ההעברות של ינואר נמצאים הזרים פלוריאן הארטהרץ ואריך ברקו, שהגיעו מהליגה השנייה בגרמניה אך מאכזבים מאוד ביכולתם ולא תורמים כלום לקבוצה. הארטהרץ אף צפוי לעמוד לדין משמעתי פנימי במועדון, בעקבות התנהגותו הפרועה אחרי שהוחלף אמש בתחילת המחצית השנייה. המגן בעט בעוצמה בבקבוק מים ואף סינן מספר מילים וקללות כלפי גורמים בצוות המקצועי. גם יובל אשכנזי ואמיר ברקוביץ' הוזכרו כמי שעשויים לעזוב, ובמקביל לכך ייעשו נסיונות לצרף שני זרים חדשים ולפחות שני ישראלים נוספים.

פלוריאן הארטהרץ, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מועמד לשחרור בינואר. הארטהרץ/ברני ארדוב

השוער איתמר, ניצן שספג שלושה שערים כבר במחצית הראשונה, ביקש להתחלף בהפסקה אחרי שלטענתו לא חש בטוב. עדין לא ברור אם ניצן יפתח בשלישי נגד קרית שמונה, או ששוער המשנה רז כרמי יקבל הזדמנות לפתוח על חשבונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully