וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנה תשיעית בקריירה: רוני לוי מונה למאמן הפועל חיפה

25.10.2022 / 8:45

פחות מיממה אחרי פיטורי קלינגר, מאמן חדש לאדומים: לוי בן ה-55 חוזר לליגת העל שבעה חודשים לאחר שסיים את דרכו בהפועל באר שבע, וינסה לייצב את הקבוצה השאפתנית שצברה 8 נקודות בלבד ב-9 מחזורים. אורן ביטון עבר בדיקות רפואיות

תקציר: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה 1:0/ספורט1

פחות מיממה אחרי פיטורי ניר קלינגר, הפועל חיפה יוצאת לדרך חדשה עם מאמן חדש: רוני לוי מונה היום (שלישי) למאמן הקבוצה, ויחזור לליגת העל קצת יותר משבעה חודשים מאז פוטר מהפועל באר שבע. הוא יעביר את אימון הבוקר ויוצג במסיבת עיתונאים ביום חמישי.

זו התחנה התשיעית של לוי בן ה-55 בקריירת האימון, אחרי שקודם לכן אימן את מכבי חיפה (שתי קדנציות), מכבי פתח תקוה, אוניראה, בית"ר ירושלים (שלוש קדנציות), סטיאווה בוקרשט, אנורתוזיס פמגוסטה (שתי קדנציות), מכבי נתניה והפועל באר שבע.

לוי ינסה להוציא את הקבוצה מהכרמל מהבוץ אחרי פתיחת עונה מאכזבת מאוד. תחת ניר קלינגר, צברה הקבוצה 8 נקודות בלבד ב-9 מחזורים והיא מדורגת במקום ה-10 בלבד בטבלה, רק נקודה אחת מעל הקו האדום. יואב כץ השקיע בקיץ סכומי כסף גבוהים וציפה לתוצאות הרבה יותר מרשימות, וכעת יגיע תורו של לוי לנסות לספק אותן.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. דני מרון
קאמבק מהיר. רוני לוי/דני מרון

אחרי מינויו של לוי, נותרו כמה שאלות פתוחות בקבוצה. עוזר המאמן מאיר בן מרגי ביקש לסיים את תפקידו ולעזוב בעקבות קלינגר, וכעת רם בן מיכאל או רונן גבאי צפויים לקבל את התפקיד. בנוסף, מי שעשוי לחזור לקבוצה בתפקיד ניהולי-מקצועי הוא עדן בן בסט, סגן מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים, שעשוי להתמנות למנהל הטכני. אפשרות נוספת שעלתה על הפרק היא החזרתו של דורון אוסידון לתפקיד המנכ"ל או נציג הבעלים במועדון.

כעת גם הישארותו של חאתם אלחמיד מוטלת בספק. על פי הערכות, השחקן שהגיע על תקן שחקן בכיר לקבוצה עשוי לבקש לעזוב בינואר ולחזור להפועל באר שבע, לאור מערכת היחסים העכורה בינו לבין לוי תחתיו שיחק בבירת הנגב.

המגן השמאלי אורן ביטון עבר בדיקות רפואיות במועדון ועשוי להצטרף. בחיפה מחכים לאישור סופי של המאמן החדש רוני לוי. אם לוי ייתן את הסכמתו, ביטון צפוי לחתום עד סוף העונה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully