וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר פוטר מהפועל חיפה, יואב כץ נוטה למנות את רוני לוי במקומו

23.10.2022 / 20:48

אקס באר שבע צפוי להחליף את המאמן שפוטר, שחקנים בקבוצה טוענים: אלחמיד יבקש לעזוב בינואר אם לוי ימונה. שבר בעצם הבריח לקפילוטו

תקציר: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה 1:0/ספורט1

פתיחת העונה הגרועה עשתה את שלה, והערב (ראשון) הגיע הזעזוע הבלתי נמנע. הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, החליט לפטר את ניר קלינגר - שהגיע בתחילת העונה אך אכזב עם שמונה נקודות בלבד בתשעה משחקים, כאשר השיא הגיע בשני המחזורים האחרונים עם 4:0 למ.ס. אשדוד ו-1:0 ביתי לסקציה נס ציונה.

יואב כץ אמר לאחר הודעת הפיטורין: "אני מודה לניר קלינגר על העבודה וההשקעה הרבה למען הצלחת הפועל חיפה ולרגעי האושר הרבים שהסב לנו ולאוהדי הקבוצה אותה הוביל לזכיה בגביע המדינה, סופר קאפ וגביע הטוטו ולניצחונות במשחקי דרבי. אני מאחל לניר בהצלחה בהמשך הדרך".

שחקן הפועל חיפה חאתם עבד אלחמיד. מאור אלקסלסי
יעזוב בינואר בעקבות הגעת לוי? אלחמיד/מאור אלקסלסי

מי שכבר קיבל מסרים הוא רוני לוי שהיה מעוניין להגיע עם אריק בנדו, אלא שבנדו צפוי להודיע שהוא לא מעוניין בתפקיד. כץ נוטה למנות את לוי לתפקיד, אך אם זה לא יקרה קובי רפואה יקבל פנייה.

גם בקרב השחקנים מחכים לדעת מי מי ימונה במקומו של קלינגר. לפי שחקנים בקבוצה המיודדים עם חאתם עבד אלחמיד, החתמה של לוי צפויה להביא לבקשה של הבלם לעזוב כבר בינואר את הקבוצה ולבטל את ההשאלה מהפועל באר שבע. כזכור, בין לוי לאלחמיד הייתה מערכת יחסים לא טובה בהפועל באר שבע כאשר השחקן עצמו, כך לפי אותם שחקנים, הבהיר שהגעה של המאמן תוביל לעזיבה שלו.

בעניין אחר, בלמה של הקבוצה ניסו קפילוטו סובל משבר בעצם הבריח, כך לפי האבחנה הרפואית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully