וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה חברי דירקטוריון חדשים הצטרפו למיזם "קו אימפקט"

23.10.2022 / 15:45

מיזם 'קו אימפקט' מודיע על הצטרפותם של חמישה חברי דירקטוריון חדשים, בהם בכירים מהמגזר העסקי ומהאקדמיה

מיכל ברוורמן. יוסי זליגר,
מיכל ברוורמן/יוסי זליגר

מיזם 'קו אימפקט' לשילוב החברה הערבית בתעסוקה בישראל, הודיע הבוקר, בתאריך 20.10, על הצטרפותם של חמישה חברי וחברות דירקטוריון חדשים בהם פרופ' סראב אבו רביעה - קווידר, סגנית נשיא אוניברסיטת בן גוריון בנגב למגוון והכלה , אייל מליס, מנכ''ל קבוצת תנובה, מיכל ברוורמן- בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח וסמנכ"לית הטכנולוגיה של חטיבת האבטחה העולמית של החברה, וליד עפיפי, מהבעלים של קבוצת עפיפי וראש חטיבת תחבורה ולוגיסטיקה בקבוצה ועימאד תלחמי, מייסד ויו"ר באבקום סנטרס ותקווין לאבס.

לדברי צבי זיו, יו"ר משותף, קו אימפקט: "ההצטרפות של אנשי ונשות עסקים ואקדמיה נוספים, יהודים וערבים, לדירקטוריון של מיזם קו אימפקט, מחזקת את היכולת שלנו להשיג את המטרות ארוכות הטווח שקבענו לעצמנו במישור של קידום תעסוקה הולמת בחברה הערבית".

אייל מליס. רמי זרנגר,
אייל מליס/רמי זרנגר
עימאד תלחמי. דינה תלחמי,
עימאד תלחמי/דינה תלחמי
פרופ' סראב אבו רביעה. אוניברסיטת בן גוריון,
פרופ' סראב אבו רביעה/אוניברסיטת בן גוריון
ואליד עפיפי. יחצ,
ואליד עפיפי/יחצ

קו אימפקט- השותפות לקידום תעסוקת חברה ערבית, היא חברה לתועלת הציבור, המובילה שינוי בתעסוקת עובדים מהחברה ערבים בחברות הגדולות במשק על ידי קידום והטמעת תהליכי עומק גיוון וההכללה . קו אימפקט מלווה כ-60 חברות מהגדולות במשק ומקדמת שינוי עומק על ידי הקניית כלים ושיטות ארגוניות חדשניות בכל הקשור לשילוב החברה הערבית בתוך המגזר העסקי, תוך זיהוי התועלות העסקיות של החברה העסקית. כארגון מתכלל המיזם פועל בראיה מערכתית והוליסטית על בסיס שותפות רב מגזרית עם בית הנשיא, ממשלה, חברות עסקיות מובילות, מנהיגות עסקית יהודית- ערבית, פינלנתרופיה, עמותות , אקדמיה וגופי הכשרה וחברה ערבית. קו אימפקט מקדמת שינוי אסטרטגי, מייעצת ומלווה הנהלות החברות בהובלה ויישום של מדיניות ותרבות תומכות DEI חברה ערבית, ופועלת להטמעת שינוי ארוך טווח אשר מקנה עצמאות ואחריות ניהולית למעסיקים ועליה באחוז ייצוג של העובדים מהחברה הערבית.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully