וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה מעבר למונדיאל: אנגולו קאנטה נותח ויושבת לארבעה חודשים

קשר צ'לסי שנפצע בשנית בשריר הירך האחורי ויתר סופית על ההשתתפות בגביע העולם עם נבחרת צרפת וייעדר לתקופה ממושכת מהמגרשים

תקציר: אסטון וילה - צ'לסי 2:0, צמד של מייסון מאונט/ספורט1

בשבוע שעבר נודע כי נבחרת צרפת תיאלץ ככל הנראה להסתדר במונדיאל בחודש הבא ללא אחד העוגנים שלה - אנגולו קאנטה - וכעת הגיעה החותמת הסופית. צ'לסי הודיעה כי קשר הקבוצה שנפצע בשריר הירך האחורי נותח, ובשל כך ייעדר לא פחות מארבעה חודשים.

הצרפתי ערך שתי הופעות בלבד בכל המסגרות העונה ולא שיחק כבר למעלה מחודשיים, מאז ה-2:2 נגד טוטנהאם במחזור השני בפרמיירליג. לאחר שכבר ניסה לחזור לאימונים, הוא נפצע פעם נוספת בשריר הירך האחורי. הקשר בן ה-31 הרים ידיים בנוגע להשתתפות בגביע העולם ובמסע ההגנה על התואר של הטריקולור, ולאחר התייעצות עם מומחה מהצוות הרפואי של הבלוז הוחלט באופן משותף כי הוא יעבור ניתוח על מנת לטפל בפציעה.

ההיעדרות עלולה להשפיע עוד יותר על עתידו של קאנטה במועדון, זאת לעובדה שהוא מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ושני הצדדים עדיין לא מתקרבים לסיכום על הארכת חוזה. אם שני הצדדים לא יגיעו לעמק השווה, קאנטה יעזוב את הצד הכחול של לונדון אחרי שבע עונות בהן זכה פעם אחת בליגת האלופות, באליפות הפרמיירליג, בגביע האנגלי, בגביע הליגה, בליגה האירופית, בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם למועדונים. בעונתו הראשונה במועדון, 2016/17, נבחר קאנטה לשחקן השנה בפרמיירליג אחרי שהבלוז זכו באליפות האחרונה שלהם עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully