וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

120 שנה לאחר מותו: מופע מיצירותיו של אמיל זולא יעלה לבמה

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 8:50

120 שנה לאחר מותו - ואולי אף הירצחו - של הסופר הדגול, עולה על הבמה "הגדולה של אמיל זולא", מופע ספרות חד פעמי בעריכתו ובהנחייתו של מאיר עוזיאל, שבמסגרתו יעלו שחקנים טעימות והמחזות מיצירותיו של הסופר הדגול

לפני 120 שנה בדיוק מת - ואולי אף נרצח - בפריז אחד מגדולי הספרות העולמית: אמיל זולא. הוא השאיר אחריו עשרות רומנים, סיפורים וגם מאמר אחד ששינה את העולם וסיכן את חייו בשם "אני מאשים", מאמר בו הגן על אלפרד דרייפוס היהודי. בעקבות ביקורתו על העוול המשפטי שנעשה לדרייפוס הפך הסופר אמיל זולא למטרה לרדיפות ושנאה, למרות פרסומו הבינלאומי.

כעת עולה על הבמה "הגדולה של אמיל זולא", מופע ספרות חד פעמי בעריכתו ובהנחייתו של מאיר עוזיאל, שבמסגרתו יעלו שחקנים טעימות והמחזות מיצירותיו של הסופר הדגול. בספריו מתאר זולא את החברה האנושית, את העמלים הסובלים מעוני, את העשירים, את חיי ההוללות, את עולם הכורים, פועלי הרכבות, חנויות הכלבו ועוד ועוד. כל ספר יצירת מופת פרי מחקר, עין חדה וכישרון ספרותי.

מאיר עוזיאל. אביב חופי
מאיר עוזיאל/אביב חופי

המופע ייערך ב"צוותא" ביום ראשון, 23 באוקטובר בשעה 20:30, בהשתתפות השחקנים אלכס אנסקי, הילה די קסטרו, דן כנר, יואב יפת, שׂיא דרייגור קדמן ועוד. גל קליין ינגן בקלרינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully