וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "מקווה שהרצף יישבר". דמארי עזב את קבוצת הנוער

מאמן הפועל תל אביב מתכונן לדרבי בשני, קונטה בספק, גם גונסאלס עלול להיעדר. מאמן קבוצת הנוער סיים תפקידו בשל סיבות אישיות

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 3:1/ספורט1

הפועל תל אביב תתייצב מחר (שני, 20:30) לדרבי הראשון של העונה במצב קשה מאוד. האדומים סופרים שלושה הפסדים רצופים, כשבכל אחד מהם ספגו שלושה שערים או יותר, בידיעה שניצחונם האחרון על מכבי תל אביב במסגרת הליגה היה אי שם באפריל 2014, וניצחונם האחרון כאורחת הושג ב-2011. אנטואן קונטה ופאבלו גונסאלס בספק למשחק, וכשירותם תתברר בהמשך.

הבוקר ערך סלובודן דראפיץ' מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות, וניתח את תחילת הקדנציה שלו: "כל הזמן יש עליות וירידות. ראיתי שיש לנו כל מיני בעיות, מבחוץ הדשא נראה יותר ירוק. ידעתי שצריך לעבוד יותר קשה. עדיין במשחקים כאלה זה כמו ביצת הפתעה, אתה עובד ועובד ואז בא למשחק ומקבל הפתעה חיובית או שלילית. בסופו של דבר יש לנו קבוצה מאוזנת".

על אליאל פרץ וסוגיית הרכש: "אם היינו רוצים אותו, הוא היה בהפועל תל אביב. אנחנו לא היינו בטוחים לגביו, והוא בחר בהפועל חיפה. עם מה שיש לנו, אנחנו נסתדר. קיבלתי קבוצה טובה עם שחקנים טובים, והסגל שלנו מאוד רחב. אני צריך להסתדר עם מה שיש לי עד ינואר. בינואר נראה את מי אפשר לצרף ואולי נצטרך לשחרר כמה שחקנים".

על הרצף השלילי נגד מכבי תל אביב: "יום אחד הרצף הזה צריך להישבר. יש שרשרת ניצחונות של מכבי תל אביב בדרבים, אבל יום אחד זה צריך להיגמר ואני מקווה שזה יהיה בקדנציה שלי. עשיתי לא מעט סנסציות בחיים, ומחר אני מקווה שזה יימשך. אם נסתכל על עצמנו ונהיה טובים, אנחנו ננצח. לעומת הדרבי של בלגרד, זה דרבי קטנצ'יק. אני מאוד מתרגש להיות חלק מהדרבי של תל אביב, שמעתי עליו הרבה".

"אנחנו לא חושבים על תבוסה, אלא על דברים טובים שיכולים לקרות. אני כמאמן לא יכול לשדר פחד, אני תמיד רוצה להסתכל על הדברים החיוביים וכן רוצה לשדר להם שאפשר להתמודד בצורה ראויה ולנצח. לא חשוב מה הסגל שלנו ומה שלהם, אנחנו יכולים לנצח".

מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ'. צילום מסך, אתר רשמי
"זה כמו ביצת הפתעה". דראפיץ'/אתר רשמי, צילום מסך

אלן אוז'בולט הוסיף: "אמרו לי שזה הדרבי הגדול בישראל, המשחק הכי יוקרתי שיש, אז אני כבר לא יכול לחכות למשחק. המשחק הזה כמו גמר מבחינתו. בכדורגל הכל אפשרי, ראינו אתמול את ריינה מנצחת את חיפה, וננסה לשאוב מהם השראה. אני מרגיש יותר טוב עם דראפיץ', יותר משוחרר. מקווה שזה יימשך. אם זה היה תלוי בי, העמדה המועדפת עליי היא מאחורי החלוץ, אבל אני לא קובע".

האדומים הודיעו הבוקר: "עקב סיבות אישיות, מאמן קבוצת הנוער, עומר דמארי, הודיע היום להנהלת המועדון כי ברצונו לסיים את תפקידו. בהנהלה נענו לבקשתו - והבהירו למאמן כי הדלת של הפועל תל אביב תמיד פתוחה בפניו. אנו מאחלים לעומר הצלחה רבה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully