וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני שלמה מחליק, המתנקש מוודא הריגה: תיעוד חדש מזירת החיסול

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 8:35

בסרטון נראה ראש ארגון הפשע הבכיר נמלט לשולי הכביש, כשהמחסל רודף אחריו ויורה לעברו. בזמן שהמאבטח של שלמה הסתתר בין מכוניות חונות, המחסל ירה לעברו מטווח קצר. בהמשך המאבטח בודק את מצבו של העבריין - רגע לפני שגם הוא מתמוטט. היום תתקיים הלוויתו

בווידאו: תיעוד חדש מחיסול ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה./לפי סעיף 27א לזכויות היוצרים

תיעוד חדש מחיסולו של ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה פורסם הבוקר (חמישי). בסרטון נראה שלמה נמלט לשולי הכביש, כשהמחסל רודף אחריו ויורה לעברו. לאחר מכן, נראה המאבטח רץ ומסתתר בין מכוניות חונות. שלמה מועד, המחסל יורה לעברו מטווח קצר ומוודא הריגה. בהמשך חוזר המאבטח ובודק את מצבו של שלמה - רגע לפני שגם הוא מתמוטט. במהלך היום צפוייה להתקיים הלוויתו של העבריין.

ביום שלישי בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרם של ארבעת החשודים במעורבות ברצח העבריין בני שלמה. כל החשודים חברים בארגון הפשיעה של משפחת ג'רושי, שלושה מהם חשודים ברצח ואחד נוסף בסיוע. מעצרם של שלושת החשודים המרכזיים, אחד מהם סטודנט לרפואה, הוארך בשישה ימים. מעצרו של הרביעי הוארך רק בשלושה ימים.

מעצר החשודים במעורבות בחיסול בני שלמה. 3 באוקטובר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
במהלך היום תתקיים הלוויה. מעצר החשודים ברצח/אתר רשמי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בני שלמה נורה למוות ביום שני בתחנת דלק דרך השבעה בסמוך לאזור. המאבטח שלו, בן 40, נורה גם הוא ונפצע באורח קשה. במשך שעות חיפשה המשטרה את החשודים בירי, עד שלבסוף, בשעת ערב, נעצרו ארבעה מבני משפחת ג'רושי, בשנות ה-20 לחייהם. שלושה מהם נעצרו באזור גדרה כשהיו ברכבם, חשוד נוסף אותר בנמל התעופה בן גוריון.

הרכב ששימש את המחסלים של בני שלמה, 3 באוקטובר 2022. אורי סלע
ירה מטווח קצר ווידא הריגה. זירת החיסול/אורי סלע

שלמה היה במשך שנים יד ימינו של מי שמכונה "הבוס", העבריין הבכיר שלום דומרני ואיש הכספים בארגונו. בהמשך הוא החליט להפנות אליו את גבו, הקים ארגון עצמאי ואף הצליח "לגנוב" לשירותיו כמה מחייליו של דומרני, ולגבש קואליציות עם העבריין אייל נגר והכנופייה הקווקזית מאשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully