וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן מונה למאמן מ.ס. כפר קאסם, שביט ידריך את אחי נצרת

שינויים על הקווים בליגה הלאומית. שני המאמנים חוזרים לקדנציות שניות במועדונים בהם כבר עבדו בשנים האחרונות

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

קרוסלת המאמנים בליגה הלאומית ממשיכה להסתובב והיום (ראשון) התבצעו שני מינויים חדשים: תומר קשטן יעמוד על הקווים של מ.ס. כפר קאסם ואלדד שביט חוזר לקדנציה שנייה באחי נצרת.

אלדד שביט מאמן הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
ממשיך לנדוד.שביט/מאור אלקסלסי

שביט בן ה-40 חזר לקדנציה שנייה באחי נצרת אחרי שעמד על הקווים שלה במשחק כשלושה חודשים בעונה שעברה. שביט החל את העונה הנוכחית עם הפועל אום אל פאחם, אבל התפטר כשבוע לפני פתיחת העונה. כעת הוא מחליף את איסמעיל עאמר שהתפטר בסוף השבוע.

מאז שהחל את קריירת האימון שלו ב-2009, שביט עבר בהפועל נוף הגליל (שתי קדנציות), הפועל עפולה (שתי קדנציות), עירוני טבריה, עירוני נשר, הפועל עכו, הפועל מרמורק, בני סכנין, הפועל רעננה וכאמור אחי נצרת עילית ואום אל פאחם. בנוסף עבד כעוזר מאמן בסכנין ורעננה.

קשטן בן ה-50 חזר לכפר קאסם אותה אימן מאוקטובר 2019 עד נובמבר 2020. הוא מונה במקום סלימאן אזברגה שסיים את דרכו לפני כחודש, כשבתווך חיים סירוטקין עבד כמאמן זמני.

גם קשטן הרבה להחליף קבוצות בשנים האחרונות. הוא החל לאמן קבוצות בוגרים ב-2009 בהפועל כפר סבא ובמרוצת השנים עמד גם על הקווים של הפועל הרצליה, הפועל רעננה, מכבי הרצליה, הנוער של מכבי נתניה, עירוני קרית שמונה (שתי קדנציות), הפועל פתח תקוה, אחי נצרת ובסוף העונה שעברה הפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully