וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה חגגה, הבוגרת התבזתה: נבחרת ישראל הפסידה 2:1 למלטה

עודכן לאחרונה: 27.9.2022 / 23:59

אלון חזן נאלץ לשתף מחליפים ופתח בהרכב משני, וישראל הפסידה לאחת הנבחרות החלשות ביבשת, שהצליחה לעשות מהפך עם צמד תוך שלוש דקות (84 ו-87). שער יתרון של נאתכו (32, בפנדל שלא היה) לא הספיק

לאחר שניצחה את אלבניה והשלימה את המשימה בליגת האומות, קיימה הערב (שלישי) נבחרת ישראל משחק הכנה מול נבחרת מלטה, ונחלה הפסד מביך, 2:1 לאחת הנבחרות החלשות ביבשת. שעה קלה בלבד אחרי שהנבחרת הצעירה גברה על אירלנד והעפילה לאליפות אירופה, הנבחרת של אלון חזן הזכירה קצת מה קורה לכדורגלן הישראלי כשהוא עובר מהנבחרות הצעירות לבוגרת.

ביברס נאתכו כבש לזכות ישראל בדקה ה-32 מהנקודה הלבנה, אחרי פנדל שי שנוי במחלוקת - אבל במחצית השנייה מלטה הייתה מסוכנת יותר, והשלימה מהפך עם שני שערים בדקות ה-84 וה-87.

לא מעט שחקנים שוחררו מהנסיעה, כאשר בסגל הנוכחי לא היו נציגות למכבי חיפה ולמכבי תל אביב, שיתמודדו זו מול זו בעוד ארבעה ימים, ובנוסף בלם הפועל באר שבע איאד אבו עביד הגיע חולה לשדה התעופה ושוחרר גם כן. שחקנים נוספים שנותרו בארץ הם עדן קארצב, דורון ליידנר וליאל עבדה, שחיזקו הערב בבלומפילד את הנבחרת הצעירה. בהיעדרם של כל אלה, ביצע אלון חזן שלל שינויים ב-11. מארון גנטוס, אור דדיה, גוני נאור, עומרי אלטמן ורותם חטואל רשמו הופעות בכורה, ואיתם בהרכב פתחו גם אופיר מרציאנו, רז שלמה, דני גרופר וגיבור הניצחון על אלבניה, תאי בריבו. חזן עוד ביצע שלל חילופים, אבל לצערם הרב, הם היו שותפים לערב חלש מאוד, שמוטב לשכוח במהרה.

היריבה החלשה, שהשיגה שני ניצחונות על סן מרינו בדרג ד' של ליגת האומות, הגיעה בצל הסערה שחולל מאמנה. מספר שעות לפני המשחק, פורסם כי דביס מאנג'ה היה מעורב בתקרית מינית עם אחד משחקניו, ועל כן עוזרו הוא שעומד על הקווים. המאזן בין הנבחרות לאורך השנים עמד על שלושה ניצחונות לישראל ותוצאת תיקו אחת. היום הפסדנו להם לראשונה.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. ברני ארדוב
שוב יכול לבכות. חזן/ברני ארדוב
ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל. דני מרון
שער שלו לא הספיק. נאתכו/דני מרון

מהלך המשחק

דקה 15 - המשחק נפתח בצורה מנומנמת, כאשר שתי הנבחרות התקשו לייצר מצבים וישראל לא מצליחה לפתח משחק חיובי.

דקה 21 - הגבהה מסוכנת של נאתכו נחתה במרכז הרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה של מלטה, והשוער האורח נאלץ לראשונה למתוח את איבריו והדף לקרן. הזדמנות ראשונה לישראל.

דקה 28 - החמצה גדולה למלטה. כדור עומק חתך את ההגנה של ישראל, גבריאל העביר כדור רוחב מדויק לשון דימץ' שבעט כדור שטוח, שנעצר בקורה. הכדור נהדף אל מרציאנו, שבמזל גדול לא דחק אותו פנימה.

דקה 30 - פנדל לישראל. גרופר ספק נדחף על ידי סטיב בורג בתוך הרחבה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה, על אף שההילוכים החוזרים הראו שבקושי היה מגע.

דקה 32 - גול! ביברס נאתכו בעט את הפנדל שטוח ומדויק, וקבע 0:1 לישראל.

דקה 56 - מלטה כמעט השוותה - כאשר אמבונג סחט עצירה יפה מג'רפי, שנכנס במחצית.

דקה 62 - עוד הצלה של ג'רפי: אמבונג היתל בשחקני ההגנה הישראלית ושלח בעיטה חדה ושטוחה מתוך הרחבה, השוער הישראלי הדף עם הרגל כדור קשה.

דקה 78 - ג'רפי שוב הציל מספיגה, כאשר אלכסנדר סטריאנו נגח חזק מהגבהה מכדור חופשי, והשוער הדף מקו השער.

דקה 82 - הלחץ של מלטה נמשך, ההגנה הישראלית לא הצליחה להרחיק, הכדור הגיע לקאמצולי, שמתוך הרחבה בעט חזק - ג'רפי שוב הדף היטב, והמשיך ביכולתו הטובה.

דקה 84 - גול! אלכסנדר סטריאנו עשה צדק והשווה ל-1:1 עבור מלטה, אחרי שבסיומה של התקפה מתפרצת הוא קיבל כדור רוחב שאיפשר לו לגלגל בקלות לרשת, מול ההגנה הפרוצה של ישראל.

דקה 87 - גול! מהפך למלטה, שעלתה ל-1:2. פרדיננדו אפאפ עלה גבוה לכדור קרן, ונגח באין מפריע מקרוב. עוד רגע מביך להגנה הישראלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן נבחרת ישראל שון וייסמן. ברני ארדוב
כרגיל בישראל - הנבחרות הצעירות פורחות, הבוגרת מביכה/ברני ארדוב

הרכבים

נבחרת ישראל: אופיר מרציאנו (יואב ג'רפי, 46), אור דדיה (אלי דסה, 57), מארון גנטוס (גיא בדש, 74), רז שלמה, דני גרופר, גוני נאור, ביברס נאתכו (שי אליאס, 66), עומרי אלטמן, רותם חטואל, שון וייסמן (גיא מלמד, 58), תאי בריבו (איתמר שבירו, 57).

נבחרת מלטה: הנרי בונלו, ז'אן בורג, אנריקו פפה, סטיב בורג, ג'וזף אמבונג, ריאן קאמנזולי, ביורן קריסטנסן, מתיו גויאמייר,ז'אן בוסוטיל, שון דימץ', יורגן דגרביילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully