וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריהן חתם בהפועל ת"א, דראפיץ' לשחקנים: "אתם לא רצים מספיק"

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 18:36

המאמן החדש ערך אימון בכורה: "רוצה שנהיה קבוצה שעושה חיים קשים לכולם". מיכאל זנדברג מונה לעוזרו, דמארי ידריך את קבוצת הנוער. האדומים מקווים שהפועל באר שבע תשחרר את קלטינס

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

שחקן הכנף ניב זריהן חתם היום (שלישי) בהפועל תל אביב לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הפועל תל אביב היא התחנה החמישית בקריירה של השחקן בן ה-28, אחרי ששיחק לפני כן במ.ס. אשדוד, הפועל באר שבע, בני יהודה ובית"ר ירושלים. הוא ירוויח 80 אלף דולר.

זריהן מגיע למתחם חודורוב באיחור של 7 שנים. ב-2015 הוא כבר חתם בהפועל תל אביב ביום האחרון של חלון ההעברות, אבל אז התברר שהרישום שלו 7 דקות אחרי שהחלון נסגר והוא נשאר במ.ס. אשדוד.

לאחרונה נוהלו שיחות גם עם שחקן הכנף עמית זנטי, אבל כנראה שצירופו של זריהן ימנע את הגעתו.

בנוסף, הפועל תל אביב הציעה לדוד קלטינס חוזה לשלוש עונות למקרה שישוחרר מהפועל באר שבע. בבירת הנגב עדיין לא התקבלה החלטה אם לשחרר את קלטינס - ואם במקרה שכן, כמה דמי העברה לדרוש. כזכור, באר שבע שילמה על קלטינס 1.5 מיליון דולר.

שחקן הפועל תל אביב ניב זריהן. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
תחנה חמישית בקריירה. זריהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

סלובודן דראפיץ' העביר היום אימון בכורה, המאמן רוצה לראות את הסגל במשך מספר ימים לפני שיקבל החלטות. דראפיץ' רצה לערוך משחק אימון, אך כרגע אין לקבוצה סגל מספיק מלא.

דראפיץ' ערך אסיפה קצרה בה אמר לשחקנים: "ממה שראיתי והנתונים שקיבלתי, לא רצתם מספיק עד עכשיו. כולם צריכים לרוץ יותר. אני רוצה שנהיה יותר אגרסיביים, נלחץ כמו שצריך, נהיה קבוצה שעושה חיים קשים לכולם, בשביל זה אנחנו כאן. תרצו ללמוד, תרצו להשתפר, תייצרו אווירה טובה. כשנחבר את הכל ביחד יהיה טוב".

יש לציין שכעוזרו של דראפיץ' ישמש מיכאל זנדברג, מי שהיה מאמן קבוצת הנוער וכעת עלה לקבוצה הבוגרת. מי שיחליף את זנדברג בנוער בתור המאמן הראשי הוא עומר דמארי - שעד כה היה מחליפו של קובי רפואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully