וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון הוכנבוים חוזר לקדנציה שביעית בנוף הגליל, אמיר עגייב חתם בבני יהודה

המאמן בן ה-51 יחליף את שלומי דורה וינסה לשנות מומנטום אחרי פתיחת עונה מאכזבת. הקשר חוזר לקבוצה שבה הוא גדל: "הגיע הזמן לדבר על המגרש"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9/ספורט1

המאמן ירון הוכנבוים חוזר לקדנציה שביעית בקריירה שלו בהפועל נוף הגליל וינסה להעלות את המועדון על דרך המלך. הוכנבוים בן ה-51, שהעלה את הקבוצה לליגת העל ומחליף את שלומי דורה, העביר הבוקר (שני) את אימון הבכורה המחודש בקבוצתו החדשה ישנה. הוא מצטרף לקבוצה אחרי שסיים את תפקידו כמנהל המקצועי בבני ריינה.

הוכנבוים אמר לאחר החתימה: "הגעתי לקבוצה שמאוד מעניינת אותי, סביבת העבודה טובה מאוד, יש תנאים טובים, צוות שאני מכיר אותו ועבדתי איתו בהצלחה. מאוד מאתגר אותי כי יש פה שחקנים טובים. נכון הקבוצה לא התחברה, אבל יש כאן שחקנים טובים. אמרתי להם שאני מקווה שהם יתחברו אלי ואני אתחבר אליהם כמה שיותר מהר כי מצפים לנו אתגרים לא פשוטים".

המנכ"ל גיל ברעם: "שמח שירון הבין שנוף הגליל זה הבית שלו, אין מאמן שמכיר טוב ממנו את המערכת שלנו, המשימה הראשונה שלו היא להוציא אותנו מהאזור שאנחנו נמצאים בו בטבלה".

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל נוף הגליל. דני מרון
עוד אותו הצליל. הוכנבוים/דני מרון

* עוד אחד שרשם קאמבק הוא אמיר עגייב, שחתם היום בשורות בני יהודה, הקבוצה שבה הוא גדל. אמיר אמר לאחר החתימה: "הגיע הזמן לדבר על המגרש שמח ונרגש לחזור לבית שלי ומקווה שנעמוד במטרות".

עגייב גדל כאמור בבני יהודה והספיק לשחק תקופה קצרה גם באומוניה ניקוסיה ובית"ר ירושלים. בינואר 2018 הוא חתם בהפועל תל אביב ששיחקה אז בליגה הלאומית ובעונה החולפת הוא רשם 17 הופעות בבני ריינה, שעלתה בסיום אותה עונה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully