וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "חיכיתי להצעה הזו". בוקסנבוים: "לא היתה לי בעיה עם קובי"

19.9.2022 / 13:00

הפועל תל אביב הציגה את המאמן החדש: "ברגע שפנו אליי, סגרתי בחמש דקות". אחד האוהדים שהמתין בחוץ התפרץ לדבריו של המנהל המקצועי, שביקר: "יש הרבה 'נשמות טובות' בכדורגל'. לא אהיה במקום שינסו לקבוע לי"

הצגתו של סלובודן דראפיץ' כמאמן הפועל תל אביב/צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

עידן חדש יוצא לדרך בהפועל תל אביב. סלובודן דראפיץ' הוצג היום (שני) במסיבת עיתונאים כמאמנה החדש של הקבוצה. דראפיץ' ערך מסיבת עיתונאים יחד עם המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים. מסיבת העיתונאים החלה עם דבריו של המאמן, אך כאשר בוקסה התחיל לדבר אחד האוהדים ניסה להפריע לו עם צרחות, מה שהצריך גם את התייחסותו של בוקסנבוים לאור הביקורות מצד אוהדים על התנהלות הרכש של המועדון.

סלובודן דראפיץ', מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן
שינוי על הקווים בהפועל תל אביב. דראפיץ' במסע"ת/יותם רונן

עומר בוקסנבוים אמר בפתיחת המסע"ת: "בניגוד למה שחושבים, היה שיתוף פעולה טוב עם קובי. עבדנו ביחד בצורה מאוד טובה, לפעמים דברים לא עובדים בכדורגל וצריך לקבל החלטות. מעכשיו והלאה נקווה שיהיה יותר טוב, בטח מבחינת התוצאות".

דראפיץ' אמר בפתח דבריו: "נמאס לי לשבת בבית אז חיפשתי עבודה. העבודה שלנו גם אכזרית, לפעמים התפטרתי, לפעמים פוטרתי. הרבה זמן אתה חושב על קבוצה גדולה כמו הפועל תל אביב. זה משך אותי כל הזמן כמאמן, רציתי להיות במקומות הכי גדולים עם הקהל הכי גדול. כשפנו אליי, אין ספק שרציתי להיות כאן ותוך חמש דקות סגרנו חוזה. כל המשאים ומתנים שלי בתחילת העונה נפלו בין הכיסאות, אבל כשבאה הפועל תל אביב עם התנאים שלה אתה מרגיש שאתה יכול למנף את הקריירה שלך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עומר בוקסנבוים, סלובודן דראפיץ', ארז נעמן במסיבת עיתונאים של הפועל תל אביב. יותם רונן
עידן חדש. בוקסנבוים ודראפיץ'/יותם רונן

"להפועל תל אביב יש סגל לא רע בכלל, עם שחקנים טובים שמתאימים לשיטה מסוימת. אפשר לשחק כדורגל אטרקטיבי, קובי רפואה עשה עונה שעברה עונה מדהימה, אנחנו רוצים להיות גם בפלייאוף העליון. אולי נשחק בשיטה אחרת, נעשה שינוי קטן, מחר נתחיל להתאמן ואני מקווה שיהיה חיבור טוב ביני לבין השחקנים. בתחילת העונה אתה בא עם דרישות מסוימות, יש לנו פה צוות טוב, אני לא אוהב לקחת לאנשים פרנסה, אני רוצה קודם להכיר אותם. שנה הבאה אם אני עדיין אהיה, נדבר אחרת".

"אנחנו צריכים לשחק כדורגל יותר טוב, לקבל את הפרגונים שמתאימים להפועל תל אביב. הפועל תל אביב אחד המועדונים הגדולים בישראל, אז היום אנחנו נמצאים בתחתית ורוצים להתאושש. יש שחקנים שיכולים לספק את הסחורה, רוצים להתקדם בטבלה ולהביא את האנרגיות של האוהדים, כי זה מאוד חשוב בקבוצות כאלה. כבר בשנות ה-80 הפועל תל אביב רצו אותי כשחקן וזה לא יצא, ומאז יש לי את הרצון להגיע. בקרית שמונה נהניתי בטירוף, אבל היה חסר לי משהו. אנחנו המאמנים קצת מזוכיסטים".

"אני לא יכול להגיד עכשיו מה ארצה לחזק. יכול להיות שאני אופתע מכמה שחקנים ולא נצטרך להתחזק, אבל בכל מקרה לא נמהר לשחרר ולפטר. אני חושב שהסגל של הפועל תל אביב מצוין, ואפשר לרוץ איתו לפחות עד ינואר.

"יש לי מטרות ריאליות. אם מכבי נתניה הייתה באירופה, גם הפועל תל אביב יכולה. הפועל צריכה להיות פחות או יותר באותה רמה של נתניה. אני חייב לשדר משהו לשחקנים ולקהל, כדי שהוא יהיה לצידנו".

מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ' לצד הבעלים שרון ניסנוב והמנכ"לית אודליה פרידמן. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
עידן חדש. דראפיץ' מוצג/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

עומר בוקסנבוים אמר: "נתניה החליפה מאמן במחזור השישי או השביעי ובסוף הגיעו לאירופה. אנחנו רק בתחילת השנה ודברים יכולים להשתנות. לגבי בניית הסגל, הקבוצה לא נבנתה בצורה הכי בריאה בגלל כל מיני אילוצים. דברים השתנו תוך כדי תנועה וזה לא היה פשוט. יש לנו סגל טוב, אולי נצרף שחקן אחד או שניים כדי להתקדם ולהיות טובים יותר. אנחנו שואפים לפלייאוף עליון".

על היחסים עם קובי רפואה: "אתם יצרתם את המצב הזה, ביני לבין קובי לא היה שום דבר. שנינו באנו ממקום טוב, בסוף החיבור הזה כנראה לא היה טוב".

על מחאת האוהדים: "זה הרבה יותר מורכב. בתקשורת מוצגת תמונה לא נכונה. הפועל תל אביב אמנם מכרה שחקנים, אבל רוב הכסף עוד לא נכנס, חצי מהכסף אמור להיכנס בשנה הבאה. אנחנו מסתכלים על הטווח הארוך, וגם הכסף הזה עזר לפתור בעיות מהעונה שעברה. אנחנו צריכים לעבוד בצורה חכמה, אף אחד במועדון לא רוצה שהקבוצה תנצח".

בוקסנבוים חתם את דבריו: "יש הרבה 'נשמות טובות' בכדורגל, ובחודשים האחרונים אני מרגיש את זה טוב מאוד. אם אהיה במקום שינסו לקבוע לי, שינסו להתערב לי, אני לא אהיה פה. אני יודע שזה תפקיד חיי, חושב על זה 24 שעות. יוצאות המון ידיעות לא נכונות, וחבל שזה ככה כי המועדון מתנהל בצורה מאוד טובה. עשינו טעויות, יש מה לתקן, אבל המועדון מתנהל בצורה טובה. עשיתי הרבה טעויות, ועוד אעשה טעויות בעתיד, אבל אני מתקן אותן. בבוגרים רוצים תוצאות כאן ועכשיו, ולכן עשינו גם שינויים בסגל ובעמדת המאמן".

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61830 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48255 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully