וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה פוטר מהפועל תל אביב: "פרידה משותפת וחברית"

18.9.2022 / 15:35

לאחר ההפסד 4:3 לנס ציונה ובעקבות ניצחון בודד בחמישה מחזורים, המאמן סיים את דרכו אצל האדומים בפעם השלישית בקריירה, ויקבל את מלוא השכר עד תום העונה. פערים של 10,000 ש"ח לחודש עם דראפיץ', הצדדים אופטימיים

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:4/ספורט1

ניצחון ליגה אחד בלבד בחמישה מחזורים ובעיקר ההפסד המשוגע 4:3 לסקציה נס ציונה, הובילו את המנהל המקצועי עומר בוסקנבוים וראשי הפועל תל אביב להיפרד מקובי רפואה. היום המאמן פוטר מהתפקיד, והקבוצה הודיעה: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב וקובי רפואה החליטו על פרידה משותפת וחברית. אנו מאחלים לקובי הצלחה רבה בהמשך הדרך".

רפואה יקבל שכר מלא עד לסיום העונה (600 אלף שקל ברוטו), אלא אם ימונה למאמן בקבוצה אחרת במהלך העונה, כשאז הפועל תל אביב תצטרך להשלים את שכרו. יש לציין שבפעם הקודמת שרפואה פוטר הקבוצה החליטה שלא לשלם לו והצדדים הלכו לבוררות.

כידוע, כבר לפני כארבע שנים פוטר רפואה מהפועל תל אביב לראשונה (נובמבר 2018) ולאחר מכן סיים את דרכו במועדון גם בתום עונת 2018/19 בעקבות חילוקי דעות עם הבעלים, האחים ניסנוב, רק כדי לשוב למועדון בדצמבר 2021.

סלובודן דראפיץ' הוא המועמד המוביל להתמנות למאמן החדש של הקבוצה, ונציגיו כבר החלו בשיחות עם ראשי הקבוצה. נכון לאחר הצהריים, עדיין ישנם פערים בין הצדדים, בשל העובדה כי המועדון משלם שכר לרפואה עד לסיום העונה, במועדון רוצים שדראפיץ' ירוויח שכר של 30 אלף ש"ח לחודש עם בונוס על פלייאוף עליון שיכלול גם חוזה לעונה נוספת בשכר גבוה יותר. בשלב זה דראפיץ' דרש כ-40 אלף ש"ח ורוצה להביא את איש המקצוע שעובד איתו, יניב מדר. הצדדים ממשיכים בשיחות ומאמינים שאפשר להגיע לעמק השווה ביממה הקרובה.

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
שוב עוזב את הפועל תל אביב. קובי רפואה/אודי ציטיאט

רפואה בן ה-48 שב לקדנציה השלישית שלו בהפועל תל אביב לפני קרוב לשנה, קצת יותר מארבע שנים אחרי שמונה לראשונה והוביל את הקבוצה בחזרה מהליגה הלאומית לליגת העל. הוא פוטר לראשונה מהאדומים זמן קצר אחרי החזרה עם הקבוצה לליגה הבכירה, אבל בתוך חודשיים מצא את עצמו מקבל את התפקיד מחדש גם כחלק מהפשרה אליה הגיעו הצדדים כחלק מהסיכום על פיצויי הפיטורים שלו. בסיום אותה עונה עזב כאמור עקב חילוקי דעות.

באוקטובר 2019 חתם רפואה בעירוני קרית שמונה והוא הצליח להשאיר אותה בליגה בזכות 0:1 דרמטי על סקציה נס ציונה במשחק על כל הקופה. עונה לאחר מכן הגיעה קרית שמונה לפלייאוף העליון, אבל בסיומו רפואה עזב ורק לאחר כחצי שנה שב לעמוד על הקווים, בקדנציה השלישית שלו בהפועל תל אביב. כידוע, בחודשים האחרונים משמש עומר בוסקנבוים כמנהל המקצועי של הפועל תל אביב, תפקיד שלא היה במועדון בעונות הקודמות של רפואה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

האזינו: אופיר סער על סיום דרכו של קובי רפואה

במחזור הבא הפועל תל אביב תארח את הפועל ירושלים (2 באוקטובר), ושמונה ימים לאחר מכן תפגוש את מכבי תל אביב לדרבי, אותו יארחו הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully