וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל האנטי של הקהל": מוטי איוניר התפטר מהפועל אום אל פאחם

הנהלת המועדון נענתה לבקשת המאמן לסיים את תפקידו לאחר ה-2:2 מול הפועל כפר סבא, כחודש בלבד אחרי שחזר לקדנציה שלישית

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

כשעה לאחר ה-2:2 הביתי של הפועל אום אל פאחם באצטדיון בעכו מול הפועל כפר סבא, הודיעה הערב (חמישי) הנהלת המועדון כי מוטי איוניר ביקש לסיים את תפקידו כמאמן והחליט לעזוב יחד עם הצוות המקצועי. הסיבה: התוצאות האחרונות וכן "האנטי של הקהל נגדו והקושי להמשיך בתפקיד באופן הזה".

ההנהלה נענתה לבקשתו של המאמן וכעת תחפש מחליף לקראת המשחק הבא מול בני יהודה ביום רביעי, במסגרת המחזור השישי בליגה הלאומית. עד כה צברה הפועל אום אל פאחם חמש נקודות בלבד מתוך 15, למרות השקעה רבה בחלון ההעברות והצהרות על רצון להיאבק על הכרטיסים לליגת העל.

מאמן הפועל אום אל פאחם מוטי איוניר. לילך וייס רוזנברג
מאמן הפועל אום אל פאחם מוטי איוניר/לילך וייס רוזנברג

כזכור, איוניר חזר לקדנציה שלישית באום אל פאחם רק לפני כחודש, כאשר הגיע להחליף את אלדד שביט רגע לפני פתיחת הליגה. המאמן בן ה-58 הגיע לאום אל פאחם לראשונה באוקטובר 2020, עזב אחרי כארבעה חודשים, חזר לקדנציה שנייה חודש וחצי לאחר מכן ופוטר במרץ 2022, וכעת הסתיימה לה עוד קדנציה קצרה.

אום אל פאחם היא הקבוצה הרביעית שמבצעת שינוי על הקווים מאז הליגה יצאה לדרכה, אחרי הפועל ניר רמת השרון (חי אבייב במקום חיים שאבו שחזר לתפקיד המנהל המקצועי), מ.ס. כפר קאסם (חיים סירוטקין מונה זמנית במקום סלימאן אזברגה שפוטר) והפועל רמת גן (דור לוי הוקפץ מהנוער במקום רוני אוואט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully