וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר מונה למאמן בני ריינה. אדהם האדיה: "לא יודע למה זרקו אותי"

העולה החדשה נפרדה גם מהמנהל המקצועי הוכנבוים, שאמר: "חבל שלא הייתה סבלנות". מו"מ מתקדם עם שחקן ההתקפה הליברי מוחמד קמארה

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 1:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

שלושה מחזורים בלבד חלפו בליגת העל, וכבר יש לנו את המאמן המפוטר הראשון. מכבי בני ריינה הודיעה הבוקר (רביעי) באופן מפתיע על פיטוריהם של המאמן אדהם האדיה וגם של המנהל המקצועי ירון הוכנבוים.

"אנו מודים לאדהם שהעלה אותנו שתי ליגות והיה לו חלק משמועתי בהישג ההיסטורי למועדון, כמו כן מאחלים לאדהם וירון המון הצלחה בהמשך הדרך", נמסר מהעולה החדשה. בשלושת המחזורים הראשונים צברה בני ריינה נקודה אחת: לאחר שהובסה 5:0 בידי מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 עם הפועל חיפה, ובמחזור שעבר הפסידה 2:1 להפועל חדרה.

את מקומו של האדיה ימלא שרון מימר, שמונה למאמן עד לסוף העונה וצפוי להעביר את אימון הערב של הקבוצה. גם שמו של סלובודן דראפיץ' הוזכר כמועמד, אולם מימר הגיע בסופו של דבר.

שרון מימר מוצג כמאמן בני ריינה. בני ריינה, אתר רשמי
קבוצה שמינית בפחות מעשור. מימר/אתר רשמי, בני ריינה

עבור מימר זו תהיה התחנה השמינית בקריירה כמאמן ראשי, בקריירה שנפרסת על פני פחות מעשור. קשר העבר החל את קריירת האימון שלו ב-2011 כעוזר מאמן הפועל ראשון לציון, והפך למאמנה הראשי ב-2013. לאחר מכן אימן בהפועל כפר סבא, בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקוה, הפועל חיפה, הפועל חדרה ובני סכנין. מאז פוטר מסכנין בחודש ינואר האחרון הוא ללא קבוצה.

ירון הוכנבוים שסיים את תפקידו כמנהל המקצועי של הקבוצה, יחפש גם הוא כעת אתגר חדש, ואולי יחזור לקווים. הוכנבוים אמר לאחר הפיטורים: "צר לי שהדברים הסתיימו כל כך מהר. אני חושב שהתחלנו דרך טובה ושהדברים הולכים לכיוון חיובי, עם השלמת הסגל וההתחברות של שחקנים שהגיעו לאחרונה ואמורים להוסיף איכות לקבוצה. חבל שלאנשי ריינה לא הייתה את הסבלנות ואלה ההחלטות שהתקבלו. מכבי בני ריינה זה מועדון מצוין ואני בטוח שגם הסגל הנוכחי עוד יביא תוצאות טובות כבר בתקופה הקרובה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אדהם האדיה מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
זה היה מהיר. האדיה/מאור אלקסלסי

אשר לחיזוק אפשרי, לוואלה! ספורט נודע כי בריינה מנהלים משא ומתן מתקדם עם שחקן ההתקפה הליברי מוחמד קמארה (24), המשחק כרגע בהטייספור הטורקית. העונה שותף במשחק אחד, ואשתקד רשם ארבעה שערים ובישול אחד בליגה הטורקית, לצד שני משחקים במדי אסטנה כמושאל.

כזכור, אמש הודיעה ריינה על שאילתו של חלוץ מכבי תל אביב אוסמה חלאיילה עד תום העונה. החלוץ בן ה-24 אמור לקחת חלק במשחק מול עירוני קרית שמונה ביום ראשון הקרוב.

אדהם האדיה שוחח עם רון קופמן ואריה מליניאק ב־103fm, וסיפר על הפתעתו מהמהלך.

"זה קצת מוזר ומפתיע. בוא נגיד שהקבוצה נמצאת בבנייה, בתחילת עונה, פעם ראשונה שלה בליגת העל. שחקנים חדשים. קח את מכבי תל אביב בצד, שזה היה הפסד ממש לא בכיוון, לא עלינו בכלל, לא היו כוחות, אבל נגד הפועל חיפה היה 1:1", אמר, והוסיף: "ראינו שנגד חדרה הקבוצה נתנה משחק טוב, קצבי, היינו יותר טובים מהיריב משום מה, היו טעויות אנוש במשחק, שזה גם יכול לקרות לשחקנים, ריכוז, חוסר מזל, ומשם פיטורים. זה קצת מפתיע, בלי כלום, אין משהו שהם לא מרוצים ממנו שדיברנו עליו".

לדבריו, "אני לא יודע למה זרקו אותי. גם אתמול, כשאמרו, 'אנחנו מפטרים אותך', ביקשתי מישהו שיגיד לי מה הבעיה פה, מה הסיבה המקצועית שאני מפוטר, התשובה היא, 'אם לא ניצחנו את הפועל חיפה ולא ניצחנו את חדרה, את מי ננצח?' הייתה לי הרגשה באותו הרגע, כאילו אנחנו מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, אתה מבין?"

האדיה המשיך להסביר על הפתעתו מהפיטורים, ואמר: "אני מסתכל על הקבוצה, האם באמת הדברים לא נעשו כמו שצריך? אני באופן אישי, כמאמן, ראיתי את הקבוצה מתקדמת ממשחק למשחק. אנחנו עדיין בחיתולים, זה מחזור שני-שלישי, אתה לא יכול לסכם מקצועית אם זה טוב או לא טוב. אני חושב, שברגע שמונה מאמן והוא עובד, צריך לתת לו את הזמן האידיאלי, שהוא יהיה משוכנע עם עצמו, אם הוא עשה את העבודה כמו שצריך או לא".

בהמשך סיפר כי גם המנהל המקצועי ירון הוכנבוים פוטר. לדברי הדייה, הוא לא היה נוכח בישיבת הפיטורים של האדיה, "אפילו לא ידע", ציין הדייה, והוסיף: "הוא גם ישב איתם והם פיטרו אותו. אני לא מצליח להבין משהו פה, גם בהתנהלות של העניין, אפשר לפטר ולא להיות מרוצה מהמאמן, אבל יש גישה ויש סיבה לכל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully