וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה בניית פרויקט ויקה פארק בפארק-טק בפתח תקווה

31.8.2022 / 13:55

הפרויקט שמקימות החברות ויתניה וקרסו צפוי לכלול כ-120,000 מ"ר בנוי, ותוכנן במתווה של שימושים מעורבים - מסחר, תעסוקה ומשרדים. יציקת הרפסודה נמשכה 20 שעות וכללה כ-4,500 קוב בטון

יציקת רפסודה לפרויקט ויקה פארק של ויתניה וקרסו. מיכל דרורי,
יציקת הרפסוקה בפארק עסקים טק/מיכל דרורי

נוצקה הרפסודה שמשמשת כיסודות למגדל המשרדים הראשון בפרויקט ויקה פארק של החברות ויתניה וקרסו ברחוב המפלסים בפארק טק פתח תקווה.

העבודה על יציקת הבסיס למגדל החלה בשעות הערב המוקדמות בחמישי האחרון ונמשכה עד שעות הצהריים למחרת. במהלך העבודות יצקו עשרות העובדים כ 4500 קוב בטון לרפסודה בשטח של 4200 מ"ר, באמצעות 6 משאבות שונות. הבטון הובא מ 4 מפעלי בטון שונים.

פרויקט ויקה פארק ממוקם בקצה המזרחי של דרך אם המושבות בקרבת הקו האדום של הרכבת הקלה ומתפרס על פני 25 דונם. על פי התב"ע, ניתן להקים כיום כ 80,000 מ"ר למשרדים, תעסוקה ומסחר, ב 5 בניינים בני 8-10 קומות. החברות ויתניה וקרסו מתכוונות לשווק את השטחים בעיקר לתעשיית ההיטק וחברות מובילות במשק, במקביל, שואפות להגדיל את הזכויות ל 120,000 מ"ר בנוי. על פי התכנון קיימות זכויות יוצאות דופן בהיקפן לחניה תת קרקעית, כאשר בסה"כ מתוכננות כ 2700 מקומות חניה. נכון ל- 2021 התקבל היתר בנייה למרתפים והוחל בהקמתם, כאשר בהמשך יוקם החלק הראשון של הקמפוס, מבנה משרדים בשטח כל כ-12,500 מ"ר. אכלוס השלב הראשון צפוי בסוף- 2024.

מרכז עסקים פארק-טק בפתח תקווה (לשעבר קריית אריה) עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים ואת מקומם של המוסכים והתעשייה הכבדה, תופסות חברות בכירות במשק בתחומי ההיי טק, הביטוח ועוד. המתחם נחשב לאחד ממתחמי ההייטק המובילים בארץ בכלל ובמרכז בפרט ומאכלס חברות כמו IBM, אינטל, אורקל, קודאק, מגדל חברה לביטוח, ביטוח ישיר, ועוד. על פי התכנון מרכז עסקים פארק טק עומד להתרחב ולאחרונה נחתמו באזור לא מעט עסקאות. בחלקו הצפון מזרחי של המתחם נמצאת תחנת רכבת ישראל ובמרחק של עשרות מטרים בודדים מהפרויקט מוקמת תחנה של הרכבת הקלה (הקו האדום) אשר תאפשר נגישות גבוה ביותר לעובדים ולדיירים אל המתחם.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully