וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנפגע קשה בתאונת אופנוע בת"א, השחקן נירו לוי נותח ומצבו התייצב

עודכן לאחרונה: 27.8.2022 / 17:53

השחקן ("רמזור", "החברים של יאנה"), שרכב על אופנוע, נפגע מרכב ברחוב שלמה גורן בתל אביב ופונה לבית החולים איכילוב. לפי החשד, נהג הרכב הפוגע חצה באדום ופגע בלוי. אחרי שנותח מצבו התייצב. אחיו ערן: "נירו יחזור לשמח אותנו". אדיר מילר: "מתפלל לשלומך, חבר"

ניר נירו לוי. אביב חופי
מצבו קשה. נירו לוי/אביב חופי

השחקן נירו לוי נפגע היום (שישי) באורח קשה בתאונת דרכים בתל אביב. השחקן בן ה-54 ("רמזור", "החברים של יאנה", "שנות הירח", "משחק החיים"), שרכב על אופנוע, נפגע מרכב ברחוב שלמה גורן בתל אביב ופונה לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. לפי החשד, נהג הרכב הפוגע חצה את הצומת ברמזור אדום ופגע בנירו לוי. אחרי שנותח, מצבו התייצב. הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

(עדכון, שבת 17:45): אחיו, המוזיקאי ערן לוי, העלה בשבת תמונה משותפת שלו עם נירו וכתב: "זה אחי, נירו. אתמול אחר הצהריים פגעו בו שתי מכוניות, והוא על אופנוע 20 מטר מביתו כאשר הוא עבר ברמזור ירוק כמו שצריך. אנחנו המשפחה מבקשים לתת לצוות הרפואי לטפל בו בשקט ובמסירות, לייצב את מצבו ונירו יחזור לשמח אותנו. תודה לכם על התפילות, העזרה, התמיכה והדאגה. אנחנו מאוד מעריכים זאת. משפחת לוי".

רות רז, פראמדיקית מד"א שהגיע למקום, סיפרה אחרי התאונה: "רוכב האופנוע שכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות ותרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

השחקן והקומיקאי אדיר מילר, אשר יצר את "רמזור" שבה כיכב נירו לוי, כתב באינסטגרם: "מתפלל לשלומך, חבר". המוזיקאי אביב גפן צייץ: "מתפלל לשלומו של חברי נירו לוי".

שנתיים לפני התאונה הזאת, נפגע לוי בתאונת דרכים אחרת בעודו רוכב על אופנוע. בדרכו חזרה הביתה מאירוע השקה לסדרה "שנות הירח" בה שיחק, רכב ברחוב בן יהודה בתל אביב התנגש בו והוא נפצע קל. הוא הובהל אז לבית החולים איכילוב שם התברר כי שבר את ידו והוא גובס.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זירת תאונת הדרכים שבה נפגע שחקן מוכר. מד"א,
זירת התאונה, היום/מד"א

עידן עזיזה, חובש באיחוד הצלה, שהגיע אף הוא למקום, מסר כי "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב ואופנוען שנפצע באורח קשה. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים איכילוב. כמו כן, יחידת חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה, העניקו סיוע בזירה לאחד הנהגים של כלי הרכב שמעורבים בתאונה".

ניר (נירו) לוי נולד ביוני 1968 וגדל בחיפה. לאחר שירותו הצבאי, למד משחק בבית הספר למשחק בית צבי. בשנת 1996 פרץ לתודעה בסדרה "הפוך" בערוץ 2. מאוחר יותר בלט בין השאר בסדרה "רמזור" של ערוץ 2, בה שיחק לצד אדיר מילר וליאור חלפון את דמותו של חפר המזוהה איתו במיוחד. עוד שיחק בין השאר בסדרות "משחק החיים", "מיכאלה", "בן בהפתעה", "מי נתן לך רישיון", "גאליס", "כפולה", "שנות הירח" ובתכניות הריאליטי "האח הגדול VIP" ו"גולסטאר".

לוי זכה בפרס אופיר בקטיגורית השחקן הראשי הטוב ביותר על תפקידו בסרט "החברים של יאנה" של אריק קפלון. סרטים נוספים בהם שיחק: "ז'נטילה", "מוש", "כיכר החלומות", "חוכמת הבייגלה", "אהבה קולמביאנית", "ריקי ריקי", "ימים של אהבה", "אצבע אלוהים" ו"הבלדה לאביב הבוכה".

לוי שיחק גם בתיאטרון, בין השאר בהצגות "פילומנה", "השיבה מהמדבר" וב"פריילופ", שעל משחקו בה זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל עכו. בנוסף, העלה מופע יחיד בשם "המופע של נירו לוי" ובשנת 2005 הוציא אלבום עם אחיו המוזיקאי ערן לוי, "האחים לוי" שמו. ובשנת 2017 פתח בית ספר למשחק בחיפה. ללוי שני ילדים מנישואיו הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully