וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה קוראת למתבגריה לקיים מין אוראלי

רויטרס

22.2.2003 / 8:49

במסגרת מלחמתה באחוז הגבוה של הריונות לא רצויים מכשירה הממשלה מורים להמליץ לתלמידים על "תחנות מעבר" בדרך לקיום יחסי מין מלאים"; ארגוני ערכי המשפחה מתקוממים

בריטניה מחפשת דרכים חדשות להיאבק באחוז הגבוה של הריונות לא רצויים בקרב מתבגריה. במסגרת הרעיונות החדשים ייתבקשו תלמידי בתי הספר לשקול מין אוראלי כתחליף ליחסי מין מלאים. מורים לחינוך מיני במדינה מקבלים לאחרונה הכשרה לשוחח עם התלמידים על כמה "תחנות מעבר" בדרך לקיום יחסי מין מלאים. היוזמה להצעות לגיוון המיני בקרב המתבגרים היא ממשלתית.

התוכנית הממשלתית ההתחלתית היתה ליידע את המתבגרים על דרכים נוספות להגיע לאינטימיות בין בני זוג לפני קיום יחסי מין, בין היתר - מין אוראלי. היוזמה הממשלתית נתקלה בביקורת עויינת של קבוצות הדוגלות בערכי משפחה. "הקורס מכשיר מורים לשוחח עם התלמידים על נושאים שונים הקשורים לסקס ומערכות יחסים, אחד מהנושאים הללו הוא מין אוראלי", אישרה דוברת משרד הבריאות הבריטי. "מין אוראלי הוא 'תחנת מעבר' בדרך ליחסי מין מלאים, אבל גם החזקת ידיים מהווה תחנה כזו", הבהירה הדוברת. היא הכחישה כי המורים מציעים לתלמידים לקיים מין אוראלי.

ארגוני 'ערכי המשפחה' טוענים מנגד: מין אוראלי מעודד חדירה. "דבר אחד מוביל לשני", אמר ראש הקרן לחינוך משפחתי, רוברט וואלן. "זה מספיק קשה עבור מבוגרים להתאפק ואפילו קשה יותר לצעירים עם ההורמונים המשתוללים", הבהיר. אחת המורות שלקחה חלק בקורס הביעה את מחאתה האישית ואמרה "אני חשה שהמורים פשוט תומכים ללא סייג בפעילות מינית של קטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully