וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ה-CIA לא מצא ראיות לכך שהארגונים הפלסטיניים הם ארגוני טרור"

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 14:44

מוקדם יותר השנה, ישראל העבירה מידע לגבי ההגדרה של הארגונים הפלסטינים כארגוני טרור, אך הערכת מודיעין של ה-CIA של המידע שהועבר אליה לא מצאה כל ראיה לתמוך בטענה הישראלית

בווידאו: צה"ל במהלך פשיטה על מטות הארגונים עליהם הכריז גנץ כארגוני טרור/מערכת וואלה!

סוכנות הביון המרכזית האמריקנית (CIA) אינה מסוגלת לאמת את ההחלטה של ישראל להגדיר שישה ארגונים לא ממשלתיים פלסטינים "ארגוני טרור", כך על פי דיווח היום (שני) של ה"גרדיאן" הבריטי.

מוקדם יותר השנה, ישראל העבירה מידע לגבי ההגדרה של הארגונים הפלסטינים, אך הערכת מודיעין של ה-CIA של המידע שהועבר אליה לא מצאה כל ראיה לתמוך בטענה הישראלית לגבי אותם ארגונים, אמרו שני מקורות המקורבים לנושא. הדוח של ה-CIA "אינו קובע שהארגונים האלה אשמים בדבר מה", אמר מקור אחד ל"גרדיאן".

בווידאו: צה"ל במהלך פשיטה על מטות הארגונים עליהם הכריז גנץ כארגוני טרור/מערכת וואלה!

כוחות צה"ל פשטו לפני ארבעה ימים על שבעה משרדים של ארגונים פלסטיניים ברמאללה, שהואשמו בקשרים לארגון הטרור החזית העממית לשחרור פלסטין. במהלך פעילות הכוחות, בהובלת מח"ט בנימין אל"מ אליאב אלבז ובסיוע כוחות מג"ב, הוחרמו מאות מסמכים וציוד אלקטרוני ממשרדי הארגונים, בהם "אל-חק", "איחוד ועדות הנשים", "התנועה העולמית להגנה על ילדים - סניף פלסטין". בסיום החיפושים, נאטמו המשרדים והוצאו צווי סגירה.

בעקבות הפשיטות, דובר משרד החוץ האמריקני, נד פרייס, הודיע כי ארצות הברית דרשה הבהרות מישראל. פרייס ציין כי ישראל הבטיחה לארצות הברית לספק בהקדם מידע מודיעיני שבהתאם לו התקבלה ההחלטה לפשוט על המשרדים של אותם ארגונים. "אנחנו מודאגים מהפעולה הישראלית", אמר פרייס. "הבהרנו לישראלים ולרשות הפלסטינית כי ארגונים אזרחיים בגדה המערבית וישראל צריכים להמשיך לעבוד. חברה אזרחית היא חלק בלתי נפרד מדמוקרטיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully