וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי אתפטר ונתחיל לחיות את החיים?": ספרו החדש של נתניהו נחשף

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 20:47

ספרו החדש של יו"ר האופוזיציה, "סיפור חיי", יצא היום למכירה מוקדמת - כשנה לאחר הפרסום בוואלה! כי הוא שוקד על כתיבת ספר חדש. בהודעה שפרסמה הוצאת הספרים "שיבולת" שתוציא לאור את גרסתו העברית נחשפו ציטוטים מתוך הספר

כריכת ספרו של ביבי נתניהו בעברית. מערכת וואלה!, אתר רשמי
כריכת ספרו של נתניו בהוצאת "שיבולת"/אתר רשמי, מערכת וואלה!

כשנה לאחר הפרסום בוואלה! כי יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שוקד על ספר רביעי - הספר, שקיבל את השם "סיפור חיי", יצא היום (שלישי) למכירה מוקדמת באתר אמזון האמריקני. עם זאת, הספר יישווק לקהל הרחב רק החל מחודש נובמבר.

הספר נכתב במקור באנגלית, והיום הודיעה הוצאת הספרים "שיבולת", המתרגמת ומוציאה לאור ספרי הגות שמרנית, כי תוציא גרסה בשפה העברית והיא כבר פתחה מכירה מוקדמת באתר שלה. בהודעה שפרסמה הוצאת הספרים בנושא שולבו ציטוטים מתוך ספרו של נתניהו, שצפוי לשלב בין זיכרונות וחוויות מנקודות ציון בכהונתו.

הספר "סיפור חיי" יהיה ספרו הרביעי של נתניהו, שבתחילת דרכו הפוליטית בשנות ה-80 וה-90 כתב שלושה ספרים שהפכו אותו לשם דבר ומיתגו אותו כמומחה בינלאומי ללוחמה בטרור - 'מקום תחת השמש', 'מלחמה בטרור', ו'הטרור: כיצד יוכל המערב לנצח'. הספר יהיה הראשון שהוא כותב מזה יותר מ-25 שנה, שמתוכם כיהן כ-15 שנים כראש הממשלה.

כריכת ספרו של ביבי נתניהו באנגלית. מערכת וואלה!, אתר רשמי
כריכת הגרסה המקורית באנגלית לספרו של נתניהו "סיפור חיי"/אתר רשמי, מערכת וואלה!

"ההפסד שנחלנו בבחירות 2006 היה מוחץ, הגרוע בקריירה שלי. הליכוד הצטמק ל-12 מנדטים בלבד. אפילו בהם זכינו רק בדוחק", תיאר אחד הציטוטים מהספר, שנכתב בגוף ראשון.

בין הציטוטים שנחשפו בהודעת "שיבולת" הופיעו הציטוטים הבאים: "במהלך הספירה התנדנד המנדט ה-12 בין הליכוד ל'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן. אם המנדט ה-12 יגיע לליברמן, הוא יוכתר כמנהיג האופוזיציה ואני אהפוך להערת שוליים. בסופו של דבר, קולות החיילים העניקו לי את פרס הניחומים הזה, שהיה דל אך מכריע".

"גם על זה צריך לומר תודה, אמרתי לעצמי, ויצאתי אל מטה הבחירות של הליכוד בגני התערוכה. הוא היה כמעט ריק מאדם. נאמתי בראש מורם, אבל כולם - הציבור, המערכת הפוליטית ובעיקר התקשורת - חשו שהסיפור שלי נגמר. כשחזרתי מגני התערוכה אמרתי לשרה: "הפעם זה באמת נראה כמו הסוף. אולי פשוט אתפטר, ונוכל סוף סוף לחיות את החיים שלנו. ברגע המכריע הזה עמדה שרה כסלע איתן.
'ביבי', היא אמרה, 'אלה הם החיים שלנו'".

בעמוד המכירה של הספר באתר אמזון נכתב כי הוא מכיל "תיאורים צבעוניים, מפורטים וחושפניים על מערכות היחסים של נתניהו והמשאים ומתנים שלו לעתים קרובות עם הנשיאים קלינטון, אובמה וטראמפ". עוד נכתב בתיאור הספר כי "ביבי שוזר בו את סיפורו האישי המרתק עם ההיסטוריה הדרמטית של ישראל והעם היהודי".

"באמצעות שורה של אנקדוטות חיות, הוא מספר את ההתפתחות שלו מחייל למדינאי, תוך שהוא מספק פרספקטיבה ייחודית על מנהיגות, על הגיאופוליטיקה העמוסה של המזרח התיכון, ומאמציו המוצלחים לשחרר את כלכלת ישראל, ועל הפיכתה למעצמה עולמית של חדשנות טכנולוגית", תואר באתר אמזון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרווח הגדול - מארצות הברית

בארצות הברית ספרו של נתניהו יזכה לסדר גודל אחר של תפוצת קריאה, וכן חוזים, רווחים ותמלוגים גדולים יותר. כחבר כנסת, נאסר עליו לקבל מתנות ותרומות או לעבוד בשביל הכנסה נוספת - מלבד החרגה של כתיבת ספר.

כתיבת ספרי זיכרונות היא ענף הכנסה מקובל ורווחי בעולם עבור מנהיגים בינלאומיים בסוף כהונתם. המוציאים הגדולים לאור בשוק הספרים האנגלי והאמריקני - כמו ראנדום האוס וסיימון ושוסטר - נוהגים לשלם מקדמות עתירות ממון עם שבע ספרות לנשיאים וראשי ממשלה לשעבר. כשנשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון עזב את הבית הלבן, הוא חתם על חוזה של 15 מיליון דולר. אשתו הילרי קיבלה 14 מיליון על הספר שלה עשור וחצי אחר כך. בני הזוג ברק ומישל אובמה הרוויחו 65 מיליון דולר על שני הספרים שכתבו בסוף כהונתם והנשיא הנוכחי, ג'ו ביידן ורעייתו ג'יל, קיבלו סכום של 60 מיליון דולר מהוצאת מקמילן עבור ספרים שפורסמו בשנים האחרונות. נתניהו הוא אמנם לא נשיא ארה"ב לשעבר, אך בכהונתו הארוכה הפך למותג בינלאומי, במיוחד בקהל השמרני והאוונגיליסטי בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully