וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ויינאלדום הושאל לרומא, צ'לסי רכשה את קוקורייה

עודכן לאחרונה: 5.8.2022 / 20:58

חיזוק נוסף למוריניו. הספרדי נרכש תמורת 55 מיליון פאונד מברייטון, הבלוז ייפרדו מאלונסו שמחכה לאישור לצאת לברצלונה. איטלקי ראשון אי פעם באייאקס, האו האריך חוזה בניוקאסל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.8/ספורט1

העברות

* צ'לסי הודיעה על רכישתו של מארק קוקורייה מברייטון. הספרדי הצטרף תמורת 55 מיליון פאונד, ובתמורה ליוואי קולוויל עבר בהשאלה לעונה אחת לקבוצה מדרום אנגליה.

* עכשיו זה רשמי: ג'ורג'יניו ויינאלדום הושאל מפריז סן ז'רמן לרומא. לז'וזה מוריניו תהיה אופציה לרכוש את ההולנדי בסיום העונה.

* ניוקאסל הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן אדי האו, שעל פי הפרסומים יישאר לפחות עד 2024. האו הגיע לניוקאסל באמצע העונה שעברה ותחתיו נרשם שיפור ניכר אצל המגפייז.

* חלוץ נבחרת בלגיה כריסטיאן בנטקה עזב את כריסטל פאלאס והצטרף ל-DC יונייטד מה-MLS, קבוצתו של ויין רוני.

* החתמה נוספת לפולהאם רגע לפני פתיחת העונה בפרמיירליג. קבוצתו של מנור סולומון צירפה בהשאלה את בלם ברייטון ונבחרת אירלנד, שיין דאפי.

* הושלמה העברתו של לורנצו לוקה מפיזה לאייאקס. החלוץ בן ה-21 שמתנשא לגובה של 2.01 מטר, הפך לאיטלקי הראשון בתולדות מועדון הפאר ההולנדי. הוא הושאל תמורת מיליון יורו ולאייאקס אופציית רכישה ב-10 מיליון נוספים.

* בלם נבחרת ארגנטינה לשעבר, רמירו פונס מורי, נמכר מאל נאסר הסעודית לקרוס אסול המקסיקנית. המחיר: 1.5 מיליון יורו.

* דייויד מויס, מאמן ווסטהאם, אישר שמקסוול קורנה השלים את הצטרפותו מברנלי. הוא חתם עד 2027 עם אופציה לעונה נוספת תמורת 17.5 מיליון ליש"ט.

* אוקזר שחזרה לליגה הבכירה בצרפת, רכשה מלוס אנג'לס גלאקסי את הקשר האחורי ריאן ראבלוסון. המדגסקרי בן ה-25 חוזר לצרפת אחרי שנה בלבד בארה"ב.

* עוד שחקן עזב את שחטאר דונייצק. ליל הצרפתית הודיעה על החתמתו של איסמעילי - המגן השמאלי הברזילאי של האוקראינים.

* חיזוק מסקרן לאלצ'ה: הקבוצה מהליגה הראשונה בספרד רכשה תמורת 3 מיליון יורו את חלוץ לבאטה, רוג'ר מארטי, שבלט בשנים האחרונות במדי הקבוצה שירדה אשתקד לליגת המשנה.

* אחרי שמכרה את לוקה לאייאקס, פיזה הודיעה על צירופו של מוסטפה סיסה שמגיע בהשאלה מאטאלנטה.

* ז'ורדן ורטו עזב את רומא וחתם במארסיי. הג'אלורוסי יקבלו 11 מיליון יורו והצרפתים גם עשויים להעביר כ-4 מיליון יורו נוספים בעתיד בהתאם להישגיו שלו ושל הקבוצה.

שמועות

* שעות ספורות אחרי שצ'לסי הציגה את קוקורייה שהגיע מברייטון, בתקשורת הספרדים מדווח שעסקת מרקוס אלונסו לברצלונה קרובה מאוד לסיכום. המגן מחכה לאישור לצאת לקטאלוניה כדי להשלים את המעבר, אחרי שכבר סיכם לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית על פי הפרסומים.

* ווסטהאם כבר סיכמה עם ליל על רכישתו של הקשר אמדאו אונאנה, אך רצונו של השחקן לעבור לאברטון נשא פרי - הטופיז סיכמו עם ליל והבלגי יעבור לקבוצה מליברפול.

* ב"סקיי" מדווחים שאברטון מעוניינת בבלם וולבס, קונור קודי. הזאבים רוצים להשאיר אותו במועדון, אך מבינים שהוא מכוון להיכלל בסגל נבחרת אנגליה למונדיאל וכי הדקות שלו עלולות להיפגע בעקבות הגעת ניית'ן קולינס.

* בספרד מספרים כי אקס ברצלונה, קרלס פרס, צפוי לחזור בקרוב ללה ליגה ולהשלים את המעבר מרומא לסלטה ויגו.

* לוקאס טוריירה קיבל את הצעת גלאטסראיי והוא צפוי לעבור אליה בימים הקרובים. ארסנל צפויה לקבל על האורוגוואי כ-7 מיליון יורו.

* למקרה שתמכור את דנזל דומפריס בחודש הקרוב, אינטר כבר סימנה שני מחליפים אפשריים לעמדת המגן הימני. על פי "גאזטה דלו ספורט", אלברו אודריוסולה מריאל מדריד וטימותי קסטאן מלסטר נמצאים על הכוונת של הנראזורי. יש לציין כי צ'לסי הייתה בין המתעניינות בדומפריס, אבל כנראה ירדה ממנו בעקבות הארכת החוזה של ססאר אספיליקואטה.

* חוסם עוואר בדרך לפרמיירליג? ב"פוט מרקטו" מדווחים כי נוטינגהאם פורסט ולסטר עשויות להגיש לליון הצעה על הקשר, כאשר קבוצתו הנוכחית לא תעמוד בדרכו במקרה שתגיע הצעה טובה.

* דיווח ב"סקיי": ויאריאל לוחצת על אדינסון קבאני ולוחצת עליו להסכים להצעתה. החלוץ האורוגוואי, שעזב את מנצ'סטר יונייטד עם סיום חוזהו, מתאמן כעת במולדתו ומתכונן לרגע שבו תגיע ההצעה הנכונה מבחינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully