וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה תיעד את המפגש: "ערב עם שתי קטינות, אמאל'ה". אצילי: "היה קל מדי"

אלמוג בוקר חשף בחדשות 13 את השיטה בה התנהלו המפגשים עם הקטינות. אצילי העלה ספק בעניין הגיל ולאחר מכן אמר: "זה היה קל מדי". מיכה בחקירה: "אני לא אייל גולן, תמיד נזהרתי"

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

ב"חדשות 13" פרסמו הערב (רביעי) את החלק הראשון בכתבתו של אלמוג בוקר, חושף פרשת הכדורגלנים והקטינות שבה מעורבים עומר אצילי ודור מיכה, שהביא פרטים חדשים על התיק שהסעיר את הכדורגל הישראלי כבר לפני יותר משנתיים. אחרי חשיפת חלק מההתכתבויות בין שני השחקנים, כולל כינוי הבנות כ"ילדות" ו"קטינות" ודיון על הבאת סמים למפגש, הערב התגלו פרטים נוספים.

במקרה אחד, מיכה שלח שלושה צילומי מסך של אחת הבנות בקבוצת ווטסאפ, ושחקן נבחרת ענה לו: "אכן פצצות, אבל לא יודע, לא סגור על זה. תן לי לראות מה הכיוון של הבחורות שלי".

הבנות לא הציגו לשחקנים תעודות זהות ובקבוצת ווטסאפ סגורה אצילי תהה: "זה חוקי?". כדורגלן אחר ענה לו: "הכול תופס". אצילי מיקד את השאלה: "יש 16? בכללי אבל שואל, כי היה לה רק השבוע".

דור מיכה, עומר אצילי. דורון שיינר, אתר רשמי
עומר אצילי ודור מיכה/אתר רשמי, דורון שיינר

מיכה עם שחקן בכיר בנבחרת ישראל

שחקן הנבחרת: "יש לך חבורה של בחורות על הקנה? כי אני חושב על משהו. בודק משהו מעניין", ואז שלח סרטון של אחת הקטינות.

מיכה ענה: "דאגתי לנו כנראה למשהו פגז. יש לי שלושה פגזים לא מהעולם הזה, רוצות לבוא בשלישי. הבעיה שהן רק עוד חודש בנות 18. מה אומרת החוקה? השם ישמור אותנו, ספק גדול. שלח לי שם של אחת מהן". מיכה שולח שלושה צילומי מסך של אחת מהקטינות הקורבנות ושחקן הנבחרת עונה: "אכן פצצות, אבל אני לא יודע, לא סגור על זה. תן לי לבדוק מה עם הבחורות מהכיוון שלי".

מיכה בשיחה עם כדורגלן אחר: "ערב, ערב עם שתי קטינות, אמאל'ה".

כדורגלן בכיר: "מי, מי? תרגש אותי. מצדיק את הביטול".

עוד כתב כדורגלן בכיר: "ווינר, תעדכן, אני בחופש מחר ואולי אתרסק גם".

כדורגלן בכיר אחר: "נסיכה".

מיכה יום לפני האירוע: "מה אומר?"

כדורגלן בכיר: "לילדה יש רק בחורה אחת והכיוון שלי חצי קלאץ'. גם רק חברה אחת. אז תעשה מחר את הערב עם הילדות ונעשה את הערב שלנו בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שיחה כמה ימים לפני האירוע

מיכה: "חבר הביא ארבע בחורות אתה מת איזה ערב. ** בשירותים, הכל".

אצילי: "די נו, מאיפה? סתם בחורות? שוות?".

מיכה: "אחת עבדה איתו. דפקתי את הכי פגז".

אצילי: "די נו".

מיכה: חמודות, גם זורמות בכיף".

seperator

המפגש עצמו

מיכה מעדכן בזמן אמת: "אמאל'ה מה שהולך פה. חילופים, הכול". ומיד לאחר מכן שלח תמונות ותיעוד מהמפגש המיני.

מיכה: "איזה ערב, אמאל'ה. דבר אחד הפריע לי, שזה בא בקלות מדי. מאבד מהריגוש".

אצילי עונה: "כן, היה קל מדי".

מיכה: "ערב לפנתיאון. ארבעה באותה מיטה, ***** לה לידכם".

seperator

החקירה במשטרה

חוקרת: "הן שתיהן מתחת לגיל 16, יותר מ-15. זה מפתיע אותך?".

אצילי: "חשבתי שהן טיפה משקרות בגיל, לא האמנתי בחיים שהן מתחת ל-16".

מיכה בחקירה: "מעולם לא רציתי להגיע למצב זהה למצב של אייל גולן, אני לא הוא. תמיד נזהרתי ומאז הפרשה הזאת אני נזהר אפילו יותר. אני תמיד מוודא את הגיל".

חוקרת: "איך?"

מיכה: "אחת השאלות הראשונות שאני שואל".

עורך הדין עדי כרמלי המייצג את השניים: "לא הייתה מחלוקת מעולם לגבי הגיל שמסגרו הנערות בזמן אמת. השחקנים מעולם לא השתמשו בסמים, לא דיברו על סמים, לא התכוונו לסמים. ההודעות הן הודעות שנחזות להיות אותנטיות, אבל הן לא, הן לא הודעות אותנטיות. הן חשדות שלא עלו אפילו בחקירה".

seperator

מוקדם יותר התראיין אלמוג בוקר בתכנית הספורט של 103FM ואמר: "הפרשה נסגרה מחוסר אשמה, שהטענה הייתה שהבנות לא אמרו אמת באשר לגילן. חשוב להגיד את העובדות כמו שהן למען ההוגנות. לצד זה, ההתכתבות הזו מלמדת שמהרגע הראשון יש להם ספק, ספק באשר לגיל, לשאלה האם זה חוקי או לא. הם שואלים גם בשיחות ביניהם, בין אצילי למיכה וגם בין כדורגלנים נוספים, הם מנסים להבין. גם בערב המפגש עצמו הם עדיין מעלים את זה, שואלים אותן לגבי השירות הצבאי והן מספרות שהן בכלל בכיתה י"א ולא בי"ב, וזה עדיין לא גורם להם לעצור את מה שקרה באותו הערב".

על ההצטיידות בסמים לקראת המפגש המיוחל עם הקטינות, סיפר בוקר: "כשהחוקרים או יותר נכון החוקרת בתיק סבורה מחוסר הראיות שהיה לה שמדובר בקוקאין, מה שדור מיכה מכנה אבקה. אחד הדברים המדהימים זה שהם לא מביאים את האבקה, על פי אצילי, כיוון שמדובר בקטינות. ילדות וקטינות, זה חוזר כל הזמן. ההסבר שלהם היה שהם קוראים ילדות גם לבנות 23־22. גם לגבי זה הגרסה שלהם תמוהה. אחרי שראיתי את חומרי החקירה, נראה שלא היה רצון גדול מצד המשטרה להגיע לחקר האמת. הבנות אמרו בצורה מפורשת שבמהלך המפגש זרם אלכוהול, השקו אותן, הן מדברות על משחק ששיחקו איתן, שניהם מכחישים אבל גם בגרסה של אצילי הוא אומר 'טוב אז אולי היה', ופה זה נעצר. בסוף, אם באמת היה כמו שהבנות מנסות לתאר במהלך החקירה שלהן שהשקו אותן זה כבר מצב שבו אם הן שתו הן לא יכלו לדעת מה הן עושות".

האזינו לריאיון עם אלמוג בוקר

עוד אמר: "כאב לי דבר אחד במהלך השנה האחרונה - העובדה שאחרי התיק נסגר הייתה תחושה כאילו הבנות הן האשמות והשחקנים הם הקורבן. אני חושב שחשוב להציף את הסיפור הזה, עם ההודעות וגם החקירות, כדי להבין שיש פה שתי ילדות שהן הקורבנות בסיפור הזה, לא האשמות. היום בפעם הראשונה דיברתי עם צד אחד בסיפור הזה. בסוף הן מסרו את העדויות שלהן, ואמרו בצורה מאוד מפורשת, והגרסאות שלהן היו מאוד דומות, שהיה אלכוהול במהלך המפגש".

בסיום השיחה התייחס בוקר לתגובת הפרקליטות לפרסומים, והבהיר כי טרם התקבלה תגובה רשמית: "ביקשנו במהלך היום הזה, אין לי תשובות עדיין מה הם מתכוונים לענות. אני מניח שזה יהיה יותר ברור אולי אחרי פרסומי הפרקים במהדורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully