וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיטי בגן עדן: מכבי חיפה הדיחה את אולימפיאקוס עם 0:4 ענק

פיירו השתיק את המבקרים עם צמד, שרי ואבו פאני הוסיפו שער כל אחד והירוקים הבטיחו לעצמם כדורגל אירופי לפחות עד המונדיאל עם ניצחון אדיר על היוונים, שהחמירו את מאזנם המחפיר מול הישראליות. בשבוע הבא: אפולון לימסול בבית

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

מכבי חיפה הבטיחה לעצמה כניסה לשלב הבתים באחד המפעלים האירופי, אך חשוב מכך - שמרה על סיכויי להשתתף בליגת האלופות, כאשר הדהימה הערב (רביעי) את אולימפיאקוס והביסה אותה 0:4 ביוון, בדרך לסיבוב המוקדמות השלישי בו תפגוש את אלופת קפריסין אפולון לימסול. המשחק הראשון נגד הקפריסאים ייערך בשלישי או רביעי בשבוע הבא בחיפה.

משלב מוקדם מאוד היה ניכר שהדברים הולכים בכיוון של הירוקים. צ'ארון שרי השיג את היתרון כבר בדקה החמישית, כשירה פנימה בבעיטה חופשית שהשוער תומאש ואצ'ליק הגיב אליה רע מאוד. הלחץ והעצבים דיברו אצל היוונים, שראו את הקבוצה של ברק בכר שולטת בקצב המשחק, עד שהגיע הנוקאאוט.

ואיזה נוקאאוט זה היה. האיש שחתום עליו, פרנזי פיירו, לא הספיק להשלים אפילו 120 דקות במדי מכבי חיפה לפני שהוגדר על ידי רבים כפלופ. הערב הוא סיפק למבקרים תשובה מוחצת והוכחה מדוע הוא הרכש היקר ביותר בתולדות המועדון מהכרמל: החלוץ מהאיטי חתם התקפה מצוינת שבסיומה דולב חזיזה בישל לו, כבש בנגיחה את השער השני בדקה ה-61, וארבע דקות אחר כך נעץ את המסמר האחרון בארון של אולימפיאקוס, כאשר הפעם היה זה פייר קורנו - עוד שחקן רכש שכבר פורע שטרות ראשונים - שמצא את הראש שלו בדרך אל הרשת.

מוחמד אבו פאני שנכנס כמחליף הוסיף את השער הרביעי בבעיטה מרחוק, ומשמעות הניצחון היא שמכבי חיפה, גם אם לא תעבור את אפולון לימסול, תשחק העונה לפחות בשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

מכבי חיפה חוגגת ביוון נגד אולימפיאקוס. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
שרי העניק יתרון מוקדם. שחקני מכבי חיפה חוגגים/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

ומה עם אולימפיאקוס? עבור הקבוצה מפיראוס מדובר בהפסד חסר תקדים, לא פחות: האדומים-לבנים מעולם לא הפסידו משחק ביתי במוקדמות של מפעל אירופי. היוונים החמירו את מאזנם הנוראי מול יריבות הישראליות: למכבי חיפה הם הפסידו בשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2002, מכבי תל אביב הדיחה אותם בתום מפגש כפול במוקדמות ליגה האירופית ב-2010, והפועל באר שבע גברה עליהם במוקדמות ליגת האלופות ב-2016.

אולימפיאקוס עומדת על ניצחון אחד משמונה משחקים מול קבוצות מישראל. 25 משחקים רצופים היא חיברה מבלי להפסיד במוקדמות למפעלים האירופיים עד הערב, והרצף הזה התחיל אחרי אותו הפסד לבאר שבע. יכול להיות שאלופת יוון עוד תשחק השנה בשלב הבתים של הליגה האירופית, אך התבוסה הערב מהווה ללא ספק כישלון חרוץ עבורה, וכלל לא בטוח שמאמנה פדרו מרטינס יישאר על הקווים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי מכבי חיפה במשחק החוץ מול אולימפיאקוס. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
כ-1,500 אוהדים של מכבי חיפה נכחו בניצחון האדיר בפיראוס/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

הרכבים

אולימפיאקוס: תומאש ואצ'ליק, שימה ורסאלקו, פאפ אבו סיסה, קוסטס מנולאס, אולג ריאבצ'וק, ממאדו קאנה (יוסף אל עראבי, 62), אנדראס בוחאלאקיס (ז'ואאו קרבאליו, 46), יורגוס מסוראס (מתיו ולבואנה, 70), מאדי קמארה (יאן אמבילה, 77), פיליפ זינקרנאגל (פייר קונדה, 62), טיקיניו.

מכבי חיפה: ג'וש כהן, דולב חזיזה (עופרי ארד, 72), בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, פייר קורנו (סאן מנחם, 72), דניאל סונדגרן, נטע לביא, עלי מוחמד, צ'ארון שרי (עומר אצילי, 78), דין דוד (מוחמד אבו פאני, 78), פרנזי פיירו (ניקיטה רוקאביציה, 86).

מכבי חיפה חוגגת ביוון נגד אולימפיאקוס. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
מכבי חיפה חוגגת ביוון נגד אולימפיאקוס/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

מהלך המשחק

דקה 5: גול, 0:1 למכבי חיפה! שרי סחט עבירה בסמוך לפתח הרחבה, ומזווית נוחה לרגלו השמאלית שחרר בעיטה חזקה שהכניעה את ואצ'ליק בדרך ליתרון ירוק, לאחר שהשוער לא הגיב מספיק טוב.

דקה 6: עלי מוחמד קיווה לנצל את ההלם של אולימפיאקוס כשבעט שטוח מאזור קו ה-16, אך הכדור לא היה מספיק עוצמתי והשוער קלט.

דקה 24: כדור קרן שפשף את ראשו של אחד השחקנים בדרך לבוחאלאקיס שהשתלט ובעט פנימה, אך השופט הבחין בכך שהיווני עצר את הכדור בעזרת ידו - ופסל את שער השוויון.

נטע לביא, קשר מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
נטע לביא, קשר מכבי חיפה/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

דקה 45: מסוראס חיפש את השער בניסיון מחוץ לרחבה, אבל פספס את המסגרת.

דקה 45+6: פיירו עלה ראשון לכדור גובה ושלח בנגיחה את דין דוד לאחד על אחד שהיה חייב להסתיים בשער, אך החלוץ בעט רע לידיו של ואצ'ליק.

דקה 54: חזיזה ניסה לבעוט מהאוויר ומצא דווקא את פיירו לנגיחה מזווית קשה, שהלכה מעל השער.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
סגר עניין בחמש דקות. פרנזי פיירו חוגג/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

דקה 61: גול, 0:2 למכבי חיפה! מהלך קבוצתי מעולה, שנע מאגף שמאל לימין, הסתיים בהגבהה מדויקת להפליא של חזיזה לראשו של פיירו, שנגח לרשת.

דקה 65: גול, 0:3 למכבי חיפה! קורנו הגביה מצד שמאל, פיירו הקדים את מנולאס כאילו הבלם לא היה שם, והבקיע את השלישי בנגיחה.

דקה 74: פיירו כמעט השלים שלושער, כשהשתלט על הכדור סיבוב ובעט שטוח מחוץ לרחבה. הניסיון שלו החטיא במעט את המסגרת.

דקה 87: גול, 0:4 מכבי חיפה! אבו פאני הכניע את ואצ'ליק בבעיטה מחוץ לרחבה והגדיל את ההשפלה של אולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully